• Σχόλιο του χρήστη 'Λουκάς Β' | 16 Νοεμβρίου 2009, 14:01

    Καλησπέρα Σχετικά με το νέο νομοσχέδιο θα ήθελα να κάνω τισ εξής παρατηρήσεις: 1. Η κατάργηση της μοριοδότησης του δεύτερου μεταπτυχιακού τίτλου είναι άδικη, αβάσιμη, αιφνιδιαστική, απαξιώνει την ακαδημαική γνώση. Περιφρονεί την προσπάθεια που αναμφίβολα κατέβαλλαν νέοι άνθρωποι προκειμένου να τον αποκτήσουν και αλλάζει τους κανόνες του παιχνιδιού ενώ αυτό βρίσκεται σε εξέλιξη. Οι κανόνες αυτοί είναι σταθεροί εδώ και πολλά χρόνια. Και αλλάζουν σε μια μέρα! Θα ισχύουν όχι από το 2011 για παράδειγμα, αλλά από τον επόμενο μήνα!! ΈΤΣΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΤΑΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ? 2. Το πιο δίκαιο σύστημα είναι εκείνο των γραπτών διαγωνισμών. Πόσοι γραπτοί διαγωνισμοί έγιναν τα τελευταία χρόνια? 3. Η ανάγκη ύπαρξης συνάφειας μεταξύ βασικού τίτλου σπουδών και μεταπτυχιακόύ ή διδακτορικού είναι αυτονόητη. 4. Το να πολλαπλασιάζεται ο βαθμός του πτυχίου επί 100 είναι εσφαλμένο. Προυποθέτει ότι όλα τα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα και τμήματα παρουσιάζουν τον ίδιο βαθμό δυσκολίας, κάτι που δεν ισχύει σε καμία περίπτωση. Το πιο δίκαιο θα ήταν να αξιολογηθούν όλα τα τμήματα και με βάση αυτή την αξιολόγηση να γίνει η μοριοδότηση. Μια άλλη παράμετρος που θα πρέπει επίσης να ληφθεί υπόψιν είναι το έτος κτήσης του πτυχίου σε κάθε τμήμα, δεδομένου ότι οι μέσοι όροι βαθμολογίας έχουν μεταβληθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια. 5. Η εξαίρεση του ΑΣΕΠ από σημαντικό αριθμό προσλήψεων, η "προσωπική συνέντευξη" (τι φοβερή έμπνευση αλήθεια!), η προσαύξηση στη μοριοδότηση των δημοσίων υπαλλήλων, η πριμοδότηση των προγραμμάτων του ΟΑΕΔ μέσω της Επαγγελματικής Κατάρτισης (το σεμινάριο αντιστοιχούσε σε 70 μόρια!), η διεξαγωγή διαγωνισμών με αδιαφανείς διαδικασίες (στους οποίους δεν γίνονταν ποτέ γνωστές οι επιδόσεις των υποψηφίων ή οι ορθές απαντήσεις), η μοριοδότηση των stage, οι φωτογραφικοί διαγωνισμοί, οι μονιμοποιήσεις συγκεκριμένων ομάδων συμβασιούχων επινοήθηκαν προκειμένου να διαιωνίζεται η αναξιοκρατία και το ρουσφέτι. Η κατάργηση τους είναι όχι μόνο δίκαιη αλλά και επιβεβλημένη. Το πιο σημαντικό σε μια κοινωνία είναι οι θεσμοί της. Ωστόσο, η σύγχυση που δημιουργείται καιη αδικία που συντελείται από την κατάργηση του δεύτερου μεταπτυχιακού τίτλου επισκιάζει την πολύ αξιόλογη κατά τα άλλα προσπάθεια για αξιοκρατία και δικαιοσύνη. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΤΕ, ΣΕΒΟΜΕΝΟΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΒΑΛΛΑΜΕ ΜΕ ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΟΡΟΥΣ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΕΜΑΣ