• Σχόλιο του χρήστη 'Μιχάλης Ναούμ' | 19 Οκτωβρίου 2009, 23:59

    Τα σχόλιό μου αφορούν τον τύπο των αυτοκινήτων που θα αποκτηθούν καθώς και τον τόπο απόκτησης τους. Τύπος αυτοκινήτου: Είναι πολύ σημαντικός ο καθορισμός του προβλήματος που επιθυμούμε να επιλύσουμε. Εξηγούμαι, αν το πρόβλημα είναι η κατανάλωση καυσίμων και το συνεπαγώμενο κόστος τότε θα πρέπει να αναλυθεί αν το αυξημένο κόστος των υβριδικών αυτοκινήτων σε σχέση με τα συμβατικά σε συνάρτηση με τον χρόνο δικαιολογούν την επένδυση. Προς ενημέρωση επισυνάπτω σύνδεσμο από ανάλογη μελέτη που διεξήχθει στις ΗΠΑ [http://www.edmunds.com/advice/fueleconomy/articles/116513/article.html]. Η μελέτη βασίζεται στις τιμές πρόσκτησης και καυσίμων στις ΗΠΑ οπότε τα αποτελέσματά της δεν είναι απόλυτα εφαρμόσιμα. Παραταύτα, με δεδομένο ότι τα κόστη στην Ελλάδα είναι μεγαλύτερα τόσο για τα αυτοκίνητα όσο και για τα καύσιμα, τα αποτελέσματα είναι δυνατόν να θεωρηθούν ενδεικτικά. Αντιθέτως να το πρόβλημα είναι η μόλυνση του περιβάλλοντος τότε τη τεχνολογία των υβριδικών αλλά και καθαρού ντήζελ γνωστής γερμανικής αυτοβιομηχανίας είναι οι αδιαφιλονίκητοι υποψήφιοι. Τρόπος πρόσκτησης: Κατά την άποψή μου το δημόσιο πρέπει να ενδιαφέρεται όχι για τα αυτοκίνητα αυτά καθευτά αλλά για την υπηρεσία της μεταφοράς των προσώπων. Έτσι μέθοδος leasing προβάλλει ως η καταληλότερη λύση αφού εξασφαλίζει την υπηρεσία σε σύντομο χρόνο,χωρίς την δέσμευση του μεγάλου ποσού αγοράς ενώ παράλληλα απαλλάσσει από τα έξοδα διαχείρησης (Ownership cost)τα οποία μπορεί είναι υφηλότατα και συνήθως δεν λαμβάνονται υπόψη στην ανάλυση. Ευχαριστώ,