Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτων΄Αρθρο 10 Κατανάλωση καυσίμων.Σχόλιο του χρήστη ΚΟΛΟΚΥΘΑΣ ΝΙΚΟΣ | 19 Οκτωβρίου 2009, 23:37
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η κατανάλωση του καυσίμου και οι βλάβες, σε ένα αυτοκίνητο είναι τρομερά ελα-στικές και άμεσα εξαρτώμενες από την διάθεση του οδηγού, τις υπηρεσιακές ανά-γκες, τις συνθήκες κυκλοφορίας, την καταλληλότητα του οχήματος για την χρήση που επιλέχτηκε, την ποιότητα κατασκευής του και άλλα. Η πρόταση μου είναι η εξής: • Στην προσφορά για αγορά του αυτοκινήτου, να συμπεριλαμβάνεται και το κό-στος ζωής (συχνότητα συντήρησης, κόστος συντήρησης, πιθανότητα ακραίων βλαβών, ο χρόνος αποκατάστασης βλαβών κα) του αυτοκινήτου, το οποίο θα α-ποτελεί σταθμικό παράγοντα στην τελική επιλογή. (ας αξιοποιήσουμε τα πολυδι-αφημισμένα πιστοποιητικά ποιότητας των επιχειρήσεων) • Βάση της προηγούμενης δεσμευτικής (συμβατικής από πλευράς πωλήτριας επι-χείρησης ) έως σημαντικό μέρος (πχ 95%) προκοστολόγησης του αυτοκινήτου θα προκύπτει και ο χρόνος απόσυρσης από την κυκλοφορίας. Η απόκλιση από τα προϋπολογισμένα θα βαραίνουν τον πωλητή. • Στην κίνηση του αυτοκινήτου ο υπολογισμός της κατανάλωσης θα αποτελεί και παράγοντας ελέγχου της ποιότητας του παραλαμβανόμενου καυσίμου, δεδομένου ότι από την ποιότητα της εξαρτάται και η κατανάλωση. Με αυτό τον τρόπο θα ε-λέγχεται και η καλή παράδοση του καυσίμου. • Η προμήθεια του καυσίμου να γίνεται από διαρκώς συμβεβλημένα πρατήρια, που ο μειοδότης θα προκύπτει από ηλεκτρονική υποβολή της προσφοράς για βραχύ χρονικό διάστημα ( πχ εβδομάδα) • Φυσικά η εξόφληση των οφειλών να γίνονται άμεσα, ώστε να μπορούν να συμ-μετέχουν και μικροί προμηθευτές που δεν έχουν την δυνατότητα να διαχειρι-στούν το κόστος της χρηματοδότησης, επιτυγχάνοντας καλύτερη αναδιανομή του εισοδήματος προς τους μικρότερους επιχειρηματίες • Η μείωση των δαπανών σε καύσιμα και ανταλλακτικά που επιβαρύνουν το εμπορικό ισοζύγιο, μπορεί να δοθούν ως κίνητρα σε όλους τους εμπλεκομένους για την επίτευξη αυτού το στόχου, ενισχύοντας την κατανάλωση και την ρευστό-τητα στην αγορά. • Εφαρμογή σύγχρονων μεθόδων διαχείρισης στόλου αυτοκινήτων και αξιοποί-ηση του επιστημονικού προσωπικού με γνώση στην διαχείριση στόλου, όπου αυ-τό υπάρχει. • Θέσπιση προσόντων μηχανικού logistics στις υπηρεσίες που διαθέτουν μεγά-λο στόλο αυτοκινήτων και συμβούλου στις Νομαρχίες ή στις περιφέρειες για τις υπηρεσίες με λίγα αυτοκίνητα.