• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΩΣΤΑΣ' | 16 Νοεμβρίου 2009, 16:21

    ΣΥΓΧΑΙΡΩ ΑΡΧΙΚΑ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ, ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΕΓΚΑΙΝΙΑΖΕΤΑΙ ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΜΕ ΕΝΕΡΓΟ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΣΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΦΟΡΟΥΝ ΑΜΕΣΑ! ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ΠΩΣ ΤΟ ΝΕΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΚΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ, ΑΦΟΥ ΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΙ ΕΝΝΟΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΞΕΘΩΡΙΑΣΕΙ ΟΠΩΣ Η ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΙΣΟΠΟΛΙΤΕΙΑ! ΕΠΙΣΗΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΗ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΑΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ STAGE. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟΝΙΣΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ. ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΝΗΓΥΡΙ ΚΑΙ ΑΛΙΣΒΕΡΙΣΙ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΜΕ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΕΣΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΙΔΙΩΣ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΥΣ. Π.Χ. ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΑΝΑΛΩΣΕ 5 ΕΤΗ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ 20 ΜΑΘΗΜΑΤΑ. ΟΠΟΥ ΓΛΕΝΤΙ ΚΑΙ ΠΑΡΤΥ ΚΑΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΗΤΑΝ ΠΑΡΩΝ. ΑΠΩΝ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΤΟΥ. ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΠΕΡΑΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΩΣΤΟΥΜΕΝΑ ΜΕ ΑΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΠΗΡΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ. ΑΚΟΜΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΒΑΘΜΟ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ. ΑΥΤΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΘΑ ΠΑΡΕΙ: 4. Η διάταξη του πρώτου εδαφίου της περίπτωσης «Α. Τίτλοι σπουδών» της παρ. 1 του άρθρου 8 του Ν.3051/2002 (ΦΕΚ 220Α), αντικαθίσταται ως εξής: «Τίτλος σπουδών που απαιτείται συμφώνως με την προκήρυξη: οι μονάδες του βαθμού του τίτλου σπουδών υπολογιζόμενες σε δεκάβαθμη κλίμακα με δύο δεκαδικά ψηφία και πολλαπλασιαζόμενες με τον αριθμό εκατόν δέκα (110)». ΕΝΑΝΤΙ ΕΝΟΣ ΕΠΙΜΕΛΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΗ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΩΣ Ο ΠΙΟ ΙΚΑΝΟΣ! ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ: 6. Οι διατάξεις του πέμπτου, έκτου, έβδομου, όγδοου και ένατου εδαφίου, της περίπτωσης «Α. Τίτλοι Σπουδών» της παραγράφου 1 του άρθρου 8 του Ν.3051/2002,αντικαθίστανται ως ακολούθως: «Μόνο για τις κατηγορίες ΠΕ και ΤΕ Διδακτορικό δίπλωμα: τετρακόσιες (400) μονάδες. Μεταπτυχιακός τίτλος ετήσιας τουλάχιστον φοίτησης : διακόσιες (200) μονάδες.» ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ; ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ. ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΘΝΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΞΑΛΕΙΦΘΕΙ ΑΥΤΗ Η ΑΔΙΚΙΑ. ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΝΑ ΔΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΚΟΙΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΥΣ ΔΙΟΡΘΩΤΕΣ ΤΩΝ ΓΡΑΠΤΩΝ ΟΜΟΕΙΔΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ Η ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΟΡΜΟΥ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (4-8 ΜΑΘΗΜΑΤΑ-ΤΥΠΟΥ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ) ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΤΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ. ΑΥΤΟ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ. ΣΤΑ ΔΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΝΑ ΑΛΛΑΧΘΕΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ! ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΗ ΠΑΛΙ Ο ΜΕΣΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΥΧΗ. ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ ΣΥΝΤΟΜΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.