• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΑΛΑΘΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ' | 16 Νοεμβρίου 2009, 16:55

    1)η βαθμολογία του πρώτου πτυχίου πρέπει να λαμβάνεται υπόψιν με συντελεστή όχι μεγαλύτερο απο 80 ώστε να αποφευχθεί η περίπτωση κάποιος που έχει μεταπτυχιακό να συγκντρώνει λιγότερα μόρια απο κάποιον που δεν έχει αλλά έχει υψηλότερη βαθμολογία στο πρώτο πτυχίο. Σε κάθε περίπτωση το σύστημα θα πρέπει να προκρίνει το κάτοχο μεταπτυχιακού απο τον μη κάτοχο ανεξαρτήτως της βαθμολογίας του βασικού πτυχίου 2)Εκτός απο τα πανεπιστήμια του εξωτερικού που κάποια απο αυτά δίνουν υψηλούς βαθμούς ίσως μπούν στο παιχνίδι και τα εγχώρια κολέγια που θα γίνουν βιομηχανία αριστούχων , είναι και τα πανεπιστήμια τα περιφερειακά όπου παίρνει ευκολότερα μεγάλη βαθμολογία. Οπότε θέλει πολύ μελέτη ο βαθμός του πρώτου πτυχίου και πόσο θα λαμβάνεται υπόψιν . Αν είχαμε σύστημα αξιολόγησης των πανεπιστημίων απο ανεξάρτητη αρχή θα μπορούσαμε να σταθμίσουμε την βαθμολογία του πτυχίου με τον βαθμό του πανεπιστημίου ανα τμήμα και στην συνέχεια να πολλαπλασιάσουμε με τον ένα συντελεστή. Μέχρι αν αποκτήσουμε τέτοιο σύστημα (που θα μας έσωζε απο την επέλαση των κολεγίων) καλύτερα να δίνουμε κάποια στάνταρ μόρια για το πρώτο πτυχίο (άντε να δίνουμε 10 -50 μόρια παραπάνω στους αριστούχους) και τίποτα άλλο γιατί κινδυνεύουμε να κάνουμε διαβλητό όλο το σύστημα. Καλύτερα ένα στάνταρ σύνολο μορίων για το πτυχίο παρά να κάνουμε του κολεγιάδες πλούσιους και με μαύρα λεφτά κάποιους πανεπιστημιακούς. 3)το δεύρερο μεταπτυχιακό πρέπει να μετράει αθροιστικά όσο και το πρώτο τουλάχιστον 4)οι ξένες γλώσες πέραν απο τις δυο πρέπει να μετράνε με φθίνουσα σημασία εκτός και αν είναι οι θέσεις τέτοιες που να το απαιτούν 5)Τα κάθε είδους σεμινάρια -εκπαιδεύσεις κλπ δεν πρέπει να μετράνε καθόλου γιατί έτσι θα στήσουμε μια κωμική βιομηχανία σεμιναρίων 6)Η συνάφεια πτυχίων μεταπτυχιακών πρέπει να παραμείνει αλλοιώς θα είναι τόσο αστείο όπως αν για παράδειγμα θέλαμε να προσλάβουμε μικροβιολόγο και τελικά παίρναμε παιδίατρο. 7)Τα νυχτερινά λύκεια , τα ΕΠΑΛ , τα ΙΕΚ κλπ που ισοδυναμούν με απολυτήριο λυκείου δεν πρέπει να έχουν την ίδια βαρύτητα στο βαθμό απολυτηρίου γιατί όλοι γνωρίζουμε ότι είναι πολύ εύκολο σε αυτά να πάρεις καλό βαθμό. Εκτός αυτού θα στηθεί μηχανή αριστούχων στα ιδιωτικά σχολεία για προφανείς λόγους 8)Καλύτερα να αυξηθούν κάπως τα μόρια της προυπηρεσίας γιατί με την κρίση άνθρωποι με μεγαλύτερη ηλικία και οικονομικές υποχρεώσεις μπορεί να βρεθούν εκτός αγοράς εργασίας.Για ένα νέο είναι πάντα ευκολότερο να μπεί στον ιδιωτικό τομέα 9)Σε καμιά περίπτωση περιφερειακά προσόντα π.χ γνώση 2ης ή τρίτης ξένης γλώσας να μην οδηγούν σε πεισσότερα μόρια απο το ένα πτυχίο και 2 μεταπτυχιακά. Εκτός αν οι θέσεις το απαιτούν. Αλλοιώς γιατί είναι καλύτερο ένα πτυχίο ένα μεταπτυχιακό και 2 ξένες γλώσες απο 1 πτυχίο 2 μεταπτυχιακά και μια ξένη γλώσα. Τουλάχιστον να υπάρχει ένα μικρό προβάδισμα. Σε κάθε περίπτωση η ξένη γλώσα δεν μπορεί στην εκδοχή της άριστης γνώσης να παίρνει περισότερα απο τα μισά μόρια ενός μεταπτυχιακού. 10)Η αντικειμενικότητα του συστήματος να μην είναι σε βάρος της αποτελεσματικότητας για αυτό να μόρια με κοινωνικά κριτήρια να τύχουν σοβαρής επεξεργασίας ώστε να μην είναι εις βάρος της αποτελεσματικότητας.