• Σχόλιο του χρήστη 'νικος ιωαννίδης' | 16 Νοεμβρίου 2009, 16:57

    ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΚΙ ΑΛΛΟ Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΤΕΣΤ, ΤΟ ΔΕ ΤΕΣΤ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ 3 ΜΕΡΗ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΟΥ:ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ, ΕΙΔΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ, ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ. Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΒΑΘΜΟΥ ΤΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΒΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΤΗΣ ΙΣΗΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, Ο ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΤΟΥ ΧΑΡΒΑΡΝΤ ΘΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ 10ΑΡΙ ΤΗΣ ΚΟΛΟΠΕΤΕΙΝΙΤΣΑΣ. Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΩΝ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΩΝ ΑΠΟ ΑΚΡΟΓΩΝΙΑΙΟΥΣ ΛΙΘΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΥΠΕΡΑΞΙΑΣ ΣΕ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ, ΕΙΝΑΙ ΒΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ. ΚΑΙ ΜΟΝΟ Η ΕΞΟΦΘΑΛΜΑ ΤΟΣΟ ΑΦΘΟΝΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ «ΔΙΔΑΚΤΟΡΩΝ» ΣΤΗΝ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ (ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΙΣ ΕΠΙ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ ), ΜΕ ΚΥΡΙΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ, ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΔΕΙΚΤΗ ΗΔΗ ΕΠΕΛΘΟΥΣΑΣ ΠΤΩΧΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ. ΤΕΛΟΣ: ΤΟ ΝΑ ΖΗΤΑΕΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΓΙΑ ΘΕΣΗ ΜΕ ΣΥΝΑΦΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΟΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΥΨΗΛΗ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗ ΓΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΩΣ ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΤΗΣ ΕΝ ΛΟΓΩ ΘΕΣΗΣ, ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΑΘΕΤΟΝΤΕΣ ΑΥΤΟ ΝΑ ΠΡΟΚΡΙΝΕΤΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΑ ΤΕΣΤ, ΑΦΟΥ ΕΠΙΣΗΜΗ ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. ΤΟ ΝΑ ΛΕΕΙ ΟΜΩΣ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΟΡΙΟΔΟΤΩ ΕΝ ΓΕΝΕΙ ΤΑ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΒΑΡΥΤΗΤΑ, ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΝΑ ΓΕΜΙΣΟΥΜΕ ΜΕ ΔΙΔΑΚΤΟΡΕΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ Π.Χ. ΣΤΙΣ ΕΦΟΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΙΣΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ…