• Σχόλιο του χρήστη 'sasa' | 16 Νοεμβρίου 2009, 18:11

    Αγαπητέ φίλε Δημήτρη το παρακάτω κείμενο ανήκει σε σένα και θέλω να σου πω πολλά συγχαρητήρια!!!!μέσα σε λίγες γραμμές περιέγραψες το πρόβλημα όπως ακριβώς είναι. το θέμα τώρα είναι, ποιος θα σε ακούσει? φοβάμαι κανένας. ασε που νομίζω ότι όλο αυτό το "αστείο" με τη διαβούλευση είναι ένα παιχνιδάκι της κυβέρνησης η οποία μας παρέχει τη ψευδαίσθηση ότι συμμετέχουμε στις αποφάσεις της ενώ στην πραγματικότητα μας έχει γραμμένους. ξεροντας ότι δεν πρόκειται να δημοσιευτεί το μηνυμά μου, (άλλωστε το προηγούμενο μου μηνυμα κάπου χάθηκε, λέμε τώρα....)ελπίζοντας ακόμα η χαζή, στέλνω την άποψή μου ------------------------------------------------------------------- Αν ημουν καποιος ΑΛΛΟΣ θα έλεγα: «Ευχαριστώ κ. Υπουργέ Ήταν δύσκολα τα χρόνια του γυμνασίου και του Λυκείου για μένα. ΗΜΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ. Ίσα ίσα που πέρναγα τις τάξεις. Έβλεπα με ζήλια τους άλλους μαθητές να παίρνουν καλούς βαθμούς χωρίς ναμπορώ να κάνω τίποτα. Μόνο στο μπιλιάρδο και στα φλιπερακια νικούσα μερικούς αλλά και πάλι, οικαλοί ήταν καλύτεροί μου ακομα και σε αυτο. Στις Πανελλήνιες ΠΑΤΩΣΑ αν και διάβασα. ισα με 15 μέρες. Όλο Άσσους και διπλαράκια μάζεψα, έφταιγε το ΣΥΣΤΗΜΑ, έτσι είπε η μαμά μου. Ομως δεν το έβαλα κατω. Κάποιος μου σφύριξε οτι υπάρχει μια χώρα, καπου εκει στα ανατολικά, που δεν τους νοιάζει ποιος και τι είσαι σε θελουν μονο για αυτο που εισαι, για αυτό που μπορείς να τους δώσεις; Δεν κατάλαβα καλά, αλλά άλλωστε δεν με ένοιαζε. Έγινα καλός. Έμαθα τη γλώσσα μέσα σε ενα χρόνο, κάπου στην Πλ. Κάνιγγος, μπορούσα μάλιστα να παραγγείλω σουβλάκια και πίτσα χωρίς τη βοήθεια διερμηνέα, ήμουν τέλειος. Σε αυτή την χώρα που πήγα το εκπαιδευτικό σύστημα ήταν ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ. Κατάλαβα οτι είχα όλες τις γνώσεις κρυμμένες μέσα μου αφού δεν χρειαζόταν καν να διαβάσω τα βιβλία, σε μια γλώσσα που άλλωστε έμοιαζε διαφορετική από αυτή που μου μάθανε (στην Πλ. Κάνιγγος). Άκουγα τους Καθηγητές να μιλάνε χωρίς να αντιλαμβάνομαι το τι λένε και …ως δια μαγείας τα καταλάβαινα ΟΛΑ… Τζάπα ποτά, τζαπα ταξί, τζάπα αυτοκίνητα (ελληνικής προελεύσεως) σε εξευτελιστικές τιμές, τζαπα νοίκια, τζαπα ούλα, παρε ναχεις (με το αζημιωτο συναλλαγμα βεβαιως βεβαιως). ΜΟΝΟ Η ΣΧΟΛΗ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΖΑΠΑ. ΑΑΑ όλα κι όλα, είπαμε, ε όχι και η Σχολή. Κάθε Καθηγητής είχε και την ΤΙΜΗ του, όχι όπως εδώ που περνάς τα μαθήματα και δεν ζητάνε και τίποτα, δεν ήταν ζήτουλες. ΗΤΑΝ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ Και να ρεει το συναλλαγμα Μετά από χρόνια και ακριβώς στην ώρα μου τελείωσα και γω. όχι όπως εδώ που στο Πολυτεχνείο κάνουν μ.ο. 7 χρόνια να τελειώσουν οι τεμπέληδες) Φόρεσα τετράγωνο καπελάκι μια μαύρη χλαίνη και με αγωνία άκουσα το βαθμό μου. ΔΕΚΑ! 10! ΤΕΝ! ΤΕΝcofski! Τι περίεργο, όλοι ήμασταν ARISTOI και τελειώσαμε με τον ίδιο βαθμό και τώρα στο ELLADA, Τώρα πια μπορώ να πω πως όλοι οι κόποι μιας ολόκληρης ζωής έρχονται να επιβραβευτούν. Με 1000 μόρια, ή μάλλον με 1100 μόρια στο τσεπάκι ξεκινώ μια νέα αρχή, δίνω και το υπερδυσκολο τεστ δεξιοτήτων, απαντάω στο «ποιος πρωθυπουργός ήρθε την προηγούμενη εβδομάδα» κλπ και παίρνω καμμια 300 μόρια κ από κει. 1400 μόρια μέχρι τώρα. Ανατολίτικα μιλάω καλούτσικα πια, κάτι ψοροαγγλικά που με έστελνε η κακομοίρα η μάνα μου έμαθα, νασου άλλα 100. 1500 μόρια. Ασε που τωρα δεν υπάρχει και η συναφεια το σκεφτομαι να κανω και ενα MSc στην Ιστορία του Κινηματογραφου και να χτυπήσω και αλλα 200. Άσε αυτούς τους μαθητές που πέρασαν με Πανελλήνιες στην Ελλάδα, που έγινε το παντελόνι τους ένα με τα θρανία και βγαλαν μια κουτσοσχολή το πολύ με 7 (770 μόρια) καναν μεταπτυχιακό (970 μόρια και 2 χρόνια παραπάνω) ή/και μετά διδακτορικό (1370 μόρια+4 χρονια εξτρά) και δουλευαν και εχουν proffffficiency. (1440 μορια ΤΟ ΠΟΛΥ και ο καλύτερος-ταχύτερος μετά από 10 χρόνια) να είναι ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΜΟΥ. Για δε αυτούς που έκαναν 2 και 3 Μαστερ δεν τους λυπάμαι, ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΑΝ. Τι με νοιάζει? ΕΓΩ ΠΕΡΑΣΑ ΚΑΛΑ? ΠΕΡΑΣΑ. ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ? ΔΕΝ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ. και τωρα ΔΗΜΟΣΙΟ να κανω τα ιδια, οπως εμαθα ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΜΑΘΑΤΕ. Ευχαριστώ κ. Υπουργέ Πάντα θα σας στηρίζω. Ξέρετε αληθινά το δράμα μου και εφαρμόσατε την ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ. υποθετική Υπογραφή πρωην Τζωνυ Τησφαλιάρας νυν Ιωάννης Στελεχάρας» Αλλά επειδή δεν είμαι ο ΑΛΛΟΣ και είμαι από αυτούς που μάτωσαν στη Ελλάδα και στα θρανία της ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ: 1) ΝΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΑΦΕΙΑ ΤΙΤΛΩΝ. ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ. 2) ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ. Η ΓΝΩΣΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΑ. 3) ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΩΝ Δ.Υ.. ΕΓΙΝΕ Ο ΑΣΕΠ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΜΕΤΑΤΑΞΕΩΝ. 4) ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΒΑΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΑΣΕΠ. ΔΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΞΑΝΑΔΙΝΟΥΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΧΑΡΤΙΑ, ΕΛΕΟΣ. 5) ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΗ ΠΤΥΧΙΟΥ. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΡΑ, ΟΧΙ ΑΥΡΙΟ, ΤΩΡΑ ΒΟΥΛΓΑΡΙΕΣ ΡΟΥΜΑΝΙΕΣ ΤΣΕΧΙΕΣ ΟΥΓΓΑΡΙΕΣ ΜΟΛΔΑΒΙΕΣ ΠΡΩΗΝ ΓΙΟΥΓΚΟΣΛΑΒΙΕΣ και ΤΑ ΠΙΟ ΑΠΙΘΑΝΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ ΠΟΥΛΗΣΑΝ ΒΑΘΜΟΥΣ. 6) ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ ΟΑΕΔ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΙΜΟΣΟΥΝ ΣΤΟ ΘΡΑΝΙΟ ΤΟ ΧΑΡΤΙ ΤΟ ΕΠΑΙΡΝΕΣ. 7) ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ x1, το πολύ. και το Σημαντικότερο εαν μετα από τοσο μεγαλη συμμετοχή και αντιθεση στις ρυθμίσεις δεν αρθεί τιποτα, θα δειξετε πραγματικά πόσο μας υπολογίζετε ή οχι Εν Αναμονή Δ.Κ.Λ. -------------------------------------------------------------------