• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος Κ S' | 16 Νοεμβρίου 2009, 18:17

    ΘΕΜΑ: «Η Παραμένουσα Κατάσταση Μη Ύπαρξης Αρμόδιας Τοποθέτησης επί του Φλέγοντος Ζητήματος της Αξιολογικής Αναγνώρισης του Δεύτερου (2ου) Μεταπτυχιακού Τίτλου Σπουδών » ΣΧΕΤ: Η Πληθώρα Αναφορών Παραπόνων και Αιτημάτων εκ των Ενδιαφερομένων. Κύριοι, Ιδιαίτερη ΑΠΟΡΙΑ εξακολουθεί να προξενεί το γεγονός ότι μέχρι στιγμής ΟΥΔΕΙΣ ΕΧΕΙ ΜΕΡΙΜΝΗΣΕΙ όπως τοποθετηθεί ΑΡΜΟΔΙΩΣ, ΣΑΦΩΣ και ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΜΕΝΑ για το καθ΄ ύλην ΘΕΜΑ. Παράλειψη ή Σκοπιμότητα; Αδιέξοδο και Γενική Απορία ή Στρατηγική και Ιεραρχική Κατεύθυνση με συναφείς Εντολές – Οδηγίες; Μήπως οκνηρότητα; Θα ήταν εκ των ουκ άνευ διανύοντας τη 12η ημέρα της νωποτάτης λαϊκής εντολής! Οι συνειρμοί ποικίλουν και όπως και να έχει ΤΟ ΘΕΜΑ ΟΥΣΙΑΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ! ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ!!!!!!! ΜΗΝ ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΕ ΣΠΟΥΔΕΣ!!!!!! ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ! ΕΣΕΙΣ, ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΤΕ ΔΙΚΑΙΑ, ΜΗΝ ΤΙΜΩΡΕΙΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΕΘΕΣΑΝ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΘΡΑΝΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ.... ΑΣΠΡΙΣΑΝ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΜΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΘΡΑΝΙΑ!!! ΔΕΝ ΖΗΤΑΜΕ ΝΑ ΕΥΝΟΗΘΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΜΗ ΜΑΣ ΑΔΙΚΕΙΤΕ!! Δεδομένων των προγραμματικών δηλώσεων του κ. Πρωθυπουργού και χωρίς καμμία πρόθεση να θιχτεί ο νομοθέτης, με τις επιφυλάξεις των Συνταγματικά κατοχυρωμένων Δικαιωμάτων της Ελληνικής Δημοκρατίας (Ισονομία, Ισοπολιτεία, Αναλογικότητα, κ.ο.κ.), επιτρέψατέ μου να ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ότι η ΑΔΙΑΝΟΗΤΗ αυτή κατάσταση είναι ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΝΑΡΜΟΣΤΗ για την Ελλάδα της ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΤΟΥ 2009, ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ για την ΟΠΟΙΑ ΤΟΣΟ ΚΑΓΧΑΖΟΥΜΕ!!! Δεν επιθυμώ να σας κουράσω με αυτή την ΕΚΦΡΑΣΗ ΛΟΓΙΚΗΣ. Την τοποθέτησή σας περιμένουμε, όπως αρμόζει σε μορφωμένους ανθρώπους του σήμερα και δη αποφασίζοντες κυβερνώντες (και όχι διατάσσοντες άλλων εποχών και χωροχρόνων). Ποία η τοποθέτησή σας και Ποία τα επιχειρήματά σας σχετικά με τα άνωθι παρατιθέμενα σε μυριάδες πλέον posts, συνοψιζόμενα στα κάτωθι: 1. Τί απέγινε το εδάφιο του Ν. 3051/2002 (ΦΕΚ Α’ 220/20-09-02) σχετικά με την ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΗ μοριοδότηση του υποψηφίου που κατέχει ΔΥΟ τίτλους Μεταπτυχιακών Σπουδών; Μήπως ο δαίμων του Τυπογραφείου; 2. Αν προτίθεσθε, ΠΟΛΥ ΕΣΦΑΛΜΕΝΑ ΚΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ, να απαξιώσετε αντικειμενικά κριτήρια κατάρτισης επιστημόνων, εις όφελος των μη εχόντων δυο (2) Μεταπτυχιακούς Τίτλους Σπουδών (καθώς και εις όφελος, επίσης, των Διδακτόρων με Μεταπτυχιακό, γιατί όπως και να έχει το 200 με το 200+400=600 είναι ΕΤΗ ΦΩΤΟΣ ΜΑΚΡΙΑ) και σε βάρος όλων των ενδιαφερομένων, τουλάχιστον ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΙΣ ΦΩΝΕΣ ΤΟΥΣ, και αυτό γιατί: 2.1 Αποτελούν ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΜΕΡΙΔΑ των συμμετεχόντων στη Διαβούλευση, και ως εκ τούτου δεν μπορούν να αγνοηθούν. Τί είναι τελικά επιθυμητό; Ένα ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΔΥΟ (2) ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ;;; 2.2 ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ αυτή η ΑΚΡΙΤΗ και ΑΒΑΣΑΝΙΣΤΗ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΙΤΛΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ, που προήλθαν από σπουδή μετά πολών κόπων και βασάνων σε αναγνωρισμένα και κρατικά ιδρύματα, τα οποία τεχνιέντως κάποιοι επιτήδειοι προσπαθούν να απαξιώσουν, ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ – ΜΗΝ ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΕΙΤΕ – ΠΑΡΑΚΑΛΩ! 2.3 ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ένας Διπλ. Μηχανικός έστω Μηχανολόγος με 1ο Μεταπτυχιακό στο αντικείμενο του Μηχανολόγου και 2o Master in Business Administration (Μ.Β.Α.) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΡΙΣΤΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΕΝΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, και μάλιστα ο ΠΛΕΟΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ σε μια θέση αναλόγων απαιτήσεων, ώστε να διαχειριστεί ως τεχνοκράτης ΤΟΣΟ τεχνικά ζητήματα εξοπλισμού, όσο και διοίκησης πόρων (υλικών και μή);;; ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΕΣΤΟΣ;;; 2.4 Τί θα γίνει με όλους εκείνους τους ταλαίπωρους Μηχανικούς (έφτασε και η επέτειος του Πολυτεχνείου) όταν η Μελέτη και Κατασκευή αργοπεθαίνουν, τώρα που ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ αναγνωρίζεται η υπεροχή του ΠΕΜΠΤΟΥ (5ου) έτους σπουδών, έναντι των σχολών τετραετούς φοίτησης;; Ή ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΑΠΑΞΙΩΣΟΥΜΕ και το ΙΔΙΟ ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ; Νομίζω ότι περιττεύει να αναφερθούν τα περί του Ε.Μ.Π. και του τί πρεσβεύει..... Η γενιά σας θα το ξέρει καλύτερα από εμάς, δεν υπάρχει αμφιβολία. ΓΙΑ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΟΜΩΣ; Αν αναγνωρισθεί το 5ο έτος σπουδών επίσημα ως ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ και εσείς επιμείνετε στο να ΜΗΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΤΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΤΗΤΑ της αναγνώρισης του ΔΕΥΤΕΡΟΥ τουλάχιστον ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΤΙΤΛΟΥ, ΞΑΦΝΙΚΑ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΕΝΑ ΜΠΟΥΓΙΟ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΟΥ ΕΙΤΕ ΕΧΟΥΝ, ΕΙΤΕ ΟΧΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ, ΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟ!!!!! Πώς θα τους διακρίνετε αυτούς;; Πώς θα τους αξιολογείτε;; Με ποιό προσοντολόγιο;; Εκείνο που θα τους υποβαθμίζει έναντι όλων των άλλων που σπούδασαν τέσσερα χρόνια σε θεωρητικές επιστήμες; ΑΛΗΘΕΙΑ, ΤΙ ΔΙΚΑΙΟ...!!! ΠΟΣΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ;;;!! ΑΡΙΣΤΟ ΘΑ ΕΛΕΓΑ, ΜΑ ΟΧΙ ΑΡΕΣΤΟ. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΥΣΑΡΕΣΤΟ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΛΥΠΗΡΟ, ΑΝ ΟΧΙ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΤΙΚΟ. ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΔΙΚΟ !!!!!!!!!!!!!!!!!! ----------------------------------------- Δεν είναι δυνατόν ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ να εξισώνετε και ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΝΑ ΙΣΟΠΕΔΩΝΕΤΕ τη ΣΥΝΑΦΕΙΑ, ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ να καταργείτε Μεταπτυχιακά Διπλώματα Ανθρώπων που τα έχουν ΗΔΗ πάρει ή είναι ΗΔΗ στη διαδικασία εκπόνησής τους!!!!!!!! Είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να μήν αναγνωρίζετε 2ο Μεταπτυχιακό Δίπλωμα και να βάζετε στο παιχνίδι τα ΑΣΧΕΤΑ = ΜΗ ΣΥΝΑΦΗ, ως ισότιμα. Είναι ΜΕΙΖΟΝ θέμα ΗΘΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ, δεν το αντιλαμβάνεστε; Παρακαλείσθε ΘΕΡΜΑ όπως ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙΤΕ ΑΜΕΣΑ επί των διαλαμβανομένων. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Υ.Γ. ΠΡΩΤΟ: - - - - - - - - - - Παρατηρήθηκε ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ στο site της Δημόσιας Διαβούλευσης (κατά τις μεσημβρινές ώρες της 16/11/2009) ΕΝΤΟΠΙΣΜΕΝΗ στην αδυναμία υποβολής θετικής ή αρνητικής τοποθέτησης κυρίως σε posts που αφορούν το 2ο Τίτλο Μεταπτυχιακών Σπουδών, που είναι και τα περισσότερα εξάλλου. «ΚΡΕΜΑΣΕ» μήπως το δίκτυο; ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΡΑΝΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ και ΜΕΤΡΗΣΙΜΟΣ ΔΕΙΚΤΗΣ ΟΤΙ ΑΝ ΚΙΝΕΙΣΤΕ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΑΠΑΞΙΩΣΗΣ ΤΟΥ 2ου τίτλου μεταπτυχιακών σπουδών ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΕΤΕ;; Υ.Γ. ΔΕΥΤΕΡΟ: - - - - - - - - - - - - Για ΩΡΕΣ κατά το μεσημέρι της 16/11/2009 Ο ΙΣΤΟΤΟΠΟΣ www.ypes.gr ΤΕΛΕΙ ΥΠΟ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ αφαιρώντας έτσι το δικαίωμα συμμετοχής στη ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ. Θα δωθεί κάποια ΠΑΡΑΤΑΣΗ στη διάρκεια αυτής; Διαμορφώσατε ήδη άποψη; Συμβαίνει κάτι το απρόοπτο; Υ.Γ. ΤΡΙΤΟ: - - - - - - - - - ΜΗ ΜΑΣ ΒΑΛΕΤΕ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΜΕ ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ.