• Σχόλιο του χρήστη 'Αριστείδης Κουτσούμπας' | 16 Νοεμβρίου 2009, 19:33

    ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ Θεωρώ αναξιοκρατική τη μη μοριοδότηση των επιπλέον (πέραν του πρώτου) μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών. Η έκδηλη προσπάθεια για αποτροπή της υπερ-συσσώρευσης τίτλων σπουδών θα μπορούσε να ενταχθεί στον νέο νόμο με τη χρήση κλιμακωτής βαθμολογίας. 1ος Μεταπτυχιακός τίτλος: 200 * 1,00 2ος Μεταπτυχιακός τίτλος: 150 * 0,75 3ος Μεταπτυχιακός τίτλος: 100 * 0,50 κ.ο.κ Θα μπορούσε επίσης να ενταχθεί και το κριτήριο της συνάφειας ή μη με κάποιο συντελεστή βαρύτητας. ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ Αντίστοιχος συντελεστής θα μπορούσε να εφαρμοστεί και στις ξένες γλώσσες για όλα τα επίπεδα με τα ισχύοντα μόρια. 1η Ξένη Γλώσσα (Άριστα ή πολύ καλά ή καλά) * 1,00 2η Ξένη Γλώσσα (Άριστα ή πολύ καλά ή καλά) * 0,75 κ.ο.κ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΤΥΧΙΟ Για τους συμπολίτες μας που αφιέρωσαν επιπλέον αρκετά χρόνια σπουδών για να αποκτήσουν ένα 2ο πτυχίο επειδή ίσως δεν είχαν την οικονομική δυνατότητα να επεκτείνουν τις σπουδές τους σε μεταπτυχιακό επίπεδο ή επειδή με το παρελθοντικό σύστημα εκπαίδευσης δεν τους δόθηκε η δυνατότητα να σπουδάσουν αυτό ακριβώς που ήθελαν, ίσως να έπρεπε να μοριοδοτούνται τουλάχιστον με τα αντίστοιχα μόρια ενός μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών (200 μόρια). Παρακαλώ πολύ την άμεση απάντηση από κάποιον υπεύθυνο για το σκεπτικό του εν λόγω νομοσχεδίου βάσει του οποίου κρίνεται χρήσιμη για το ελληνικό δημόσιο κάθε επιπλέον ξένη γλώσσα (πέραν της 1ης) ενώ παράλληλα δεν αναγνωρίζεται κάποια αξία στην κατοχή ενός 2ου μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών. Για το εν λόγο νομοσχέδιο σίγουρα θα έχουν γίνει επιστημονικές μελέτες (με στατιστικά δεδομένα τα οποία καλό θα ήταν όλοι οι πολίτες να γνωρίζουν) οι οποίες θα αποδεικνύουν ότι είναι αναγκαίες οι γνώσεις όσο περισσοτέρων ξένων γλωσσών (σε Δήμους – Νομαρχίες - Δημόσιες Υπηρεσίες κ.τ.λ και ότι οι υπάλληλοι χρησιμοποιούν στην καθημερινότητά τους πέραν της ελληνικής οποιαδήποτε άλλη ξένη γλώσσα σε σημαντικότατο βαθμό) ώστε να αποτελεί για το Ελληνικό Κράτος σημαντικότερο στοιχείο μοριοδότησης από π.χ. ένα 2ο μεταπτυχιακό τίτλο. Κλείνοντας θα συμφωνήσω με την κατάργηση των μέχρι πρότινος μοριοδοτούμενων σεμιναρίων του ΟΑΕΔ και των προγραμμάτων STAGE.