Αρχική Αναμόρφωση συστήματος προσλήψεων και καθολική υπαγωγή τους στον πλήρη έλεγχο του ΑΣΕΠΆρθρο 6 Τεστ δεξιοτήτωνΣχόλιο του χρήστη Αλεξανδρος | 16 Νοεμβρίου 2009, 20:59
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κατά την ανάγνωση του παρόντος άρθρου δημιουργείται δυστυχώς μια σύγχυση. Αρκετοί από τους συμμετέχοντες στην διαβούλευση έχουν αναφέρει στα σχόλια τους, πως δεν είναι δυνατό να εξομοιώνεται το διδακτορικό (400 μόρια σύμφωνα με την διαβούλευση), με την τρίωρη εξέταση του Τεστ Δεξιοτήτων του ΑΣΕΠ (4Χ100μόρια μέγιστο =400). Και εδώ ακριβώς δημιουργείται η παρεξήγηση. Ο μέσος όρος της βαθμολογίας των συμμετεχόντων στο Τεστ ήταν το 50 (περίπου), άρα σύνολο μορίων 4x50=200. Κάποιος ο οποίος τα έχει πάει άριστα στο Τεστ, θα έχει μία διαφορά από τον μέσο όρο της τάξης των 200 μορίων το πολύ. Επομένως δεν υπάρχει καμία απολύτως εξομοίωση των μορίων από το Τεστ Δεξιοτήτων με τα μόρια ενός διδακτορικού. Το να καταφέρνει κάποιος να έχει 200 μόρια πλεονέκτημα (τα οποία προκύπτουν μέσω μίας αδιάβλητης διαδικασίας) το θεωρώ πολύ σωστό, και πιστεύω πως η πρόταση της δημόσιας διαβούλευσης είναι προς τη σωστή κατεύθυνση. Νομίζω πως κάποιος με διδακτορικό ή έστω και μεταπτυχιακό μόνο, δεν έχει να φοβάται πως θα γράψει σε ένα τεστ δεξιοτήτων κάτω από το μέσο όρο.