• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΑΚΗΣ' | 16 Νοεμβρίου 2009, 21:01

    Από ότι βλέπω και διάβασα στα σχόλια της ανοιχτής διαβούλευσης, η συντριπτική πλειοψηφία ασχολείται με την κατάργηση της βαθμολογίας του δεύτερου μεταπτυχιακού. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΠΩΣ ΣΑΣ ΗΡΘΕ, να θέλετε να καταργήσετε τη μοριοδότηση του 2ου μεταπτυχιακού ενώ λέγατε ότι σας νοιάζουν τα αντικειμενικά προσόντα, Αυτό πρέπει να αλλαχθεί οπωσδήποτε στην κατάθεση του νομοσχεδίου και να μοριοδοτήσετε και το 2ο μεταπτυχιακό Επιπλέον, μειώστε τη μοριοδότηση του βαθμού του πτυχίου, τα 10αρια δίνονται χωρίς αξιολόγηση στους αποφοίτους από Βουλγαρία, Ρουμανία κ.λ.π. χωρίς να σημαίνει ότι αυτοί είναι καλύτεροι από εμάς που τελειώσαμε στην Ελλάδα. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΤΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ. ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ ΒΑΘΜΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥ 10, ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ 1100 ΜΟΡΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΒΑΘΜΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥ 7 + ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ = 970 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΟΣΟ ΕΝΑΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ, ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Μειώστε τη μοριοδότηση του τεστ δεξιοτήτων, Ε ΟΧΙ και όσο ένα διδακτορικό. Ενώ αυξάνεται τη μοριοδότηση όλων των άλλων, ξεχνάτε τις ξένες γλώσσες, ζούμε σε πολιτισμική κοινωνία οι ξένες γλώσσες είναι απαραίτητο προσόν για κάποιους που δουλεύουν ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ