• Σχόλιο του χρήστη 'Φωτεινή' | 16 Νοεμβρίου 2009, 22:07

    Αναφορικά με την καταργηση της μοριοδότησης του 2ου μεταπτυχιακου, τη θεωρω καταφορη αδικία εις βαρος των "δικαιούχων"!Οι επιπλέον αυτες σπουδες απαιτουν χρονο, ενέργεια και δαπάνη χρηματων πολύ συχνά. Δεν ειναι δυνατόν να απαξιώνονται εν μία νυκτί ο κόπος και η αφιέρωση τόσων ανθρώπων, που έκαναν επιλογές ζωής βάσει των συνθηκών και των απαιτήσεων που υπήρχαν. Εκφραζω την αγανάκτηση μου επισης για την εξίσωση συναφών και μη τιτλων σπουδών!ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΜΑΣΤΕ???το ίδιο μπορεί να ανταπεξέλθει ένα άτομο που γνωρίζει και έχει εντρυφήσει σε ένα γνωστικό αντικειμενο με ένα δευτερο πρόσωπο που έχει ένα άλλο άσχετο πτυχιο?? Όσο για την προσαυξηση της εμπειρίας στο δημόσιο..κρατατε χρονια τωρα δεσμιους τοσους νεους ανθρωπους στο κυνηγι συμβασεων δημοσίου δικαίου και επειδη δουλειές δεν υπάρχουν και γιατι πριμοδοτουνταν αυτη η εμπειρία(λογικό το βρισκω αφου θα ειχε αποκτηθει σε αντίστοιχες θέσεις και θα χαν αποκτησει πλεονεκτημα γνωσεων τα ατομα αυτα),π.χ. σε θέσεις ΓΕΩΠΟΝΩΝ.. τους εκπαιδευετε και τους απολυετε μετά για να επαναπροκηρύξετε τις θέσεις τους και να ερθουν άλλα κοροιδάκια για λίγο και αυτά να χαρουν ..στο μεταξύ οι πρώτοι ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ πρέπει να ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΕΡΓΟΙ για να ειναι επιλέξιμοι μετά από κάποιους μήνες σε ανάλογη προκήρυξη!!ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ?? ΤΙ ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ? Οι ανθρωποι αυτοι σπουδασαν στο ελληνικό πανεπιστημιο, μερικοί επένδυσαν κι αλλο χρονο σε περαιτερω σπουδες και βλέπουν μια Ελλάδα να τους ΦΤΥΝΕΙ ...Άλλοι τυχεροι συνάδελφοι τους γυρίζουν με πτυχια εξωτερικού ΑΡΙΣΤΟΥΧΟΙ και καταλαμβάνουν αβασάνιστα θεσεις για τις οποίες μοχθούν χρόνια οι πρωτοι..τωρα ΠΩΣ ΓΥΡΙΖΟΥΝ ΑΡΙΣΤΟΥΧΟΙ , ΜΕ ΒΑΘΜΟ ΠΤΥΧΙΟΥ "10" που στα ελληνικά πανεπιστημια είναι λίαν σπάνιο..ΚΑΝΕΝΑΝ ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΕ??Τα ΞΕΝΑ ΜΠΑΤΣΕΛΟΡ & ΜΑΣΤΕΡ κατακλυζουν την αγορα εργασιας..ΜΗΝ ΑΠΑΞΙΩΝΕΤΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ!ΠΟΤΕ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΤΩΝ 5ΕΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΣΕΩΣ ΣΧΟΛΩΝ ΘΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΟΥΝ ΩΣ ΜΑΣΤΕΡ? ΔΕΝ ΣΑΣ ΓΡΑΦΩ ΑΠΟ ΑΝΑΓΚΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΕΝΟΣ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΜΕΝΟΥ, ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΤΟΥ ΑΠΘ, ΝΑΙ, ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ, ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΔΙΟΤΙ ΟΤΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΣΥΝΕΒΗ ΤΟ ΕΥΤΥΧΕΣ ΑΥΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΗΜΟΥΝ: ΜΕ ΜΑΣΤΕΡ ΣΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ, ΜΕ 2 ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΜΕ ΑΡΙΣΤΗ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ 3Η ΓΛΩΣΣΑ ΜΕ ΚΑΛΗ ΓΝΩΣΗ ΜΕ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΕ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΗ ΜΕ ΓΝΩΣΗ Η/Υ ΔΙΟΡΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΑΡΕΙΧΕ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ ΠΟΥ ΑΠΕΚΤΗΣΑ ΜΕ ΜΟΧΘΟ ΚΑΙ ΕΞΟΔΑ (ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΟΥ). ΕΧΟΝΤΑΣ ΒΟΛΙΔΟΣΚΟΠΗΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΔΗΜ.ΔΙΚΑΙΟΥ ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΑΠΕΙΡΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΓΛΩΣΣΕΣ ΚΑΙ Η/Υ ΚΑΙ ΑΠΕΙΡΑ ΠΑΡΑΒΟΛΑ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΕΝΕΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ ΘΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΗΜΕΙΩΤΕΟΝ ΟΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΚΑΙ ΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ, ΕΓΙΝΑ ΚΑΙ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ ΤΗΣ ΑΣΠΑΙΤΕ, ΔΑΠΑΝΩΝΤΑΣ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΜΦΙΒΟΛΟΥ ΣΤΑΤΟΥΣ "ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ"!! ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΩ???? ΟΡΓΑΝΩΣΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!ΣΥΝΔΕΣΤΕ ΤΗΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΉ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ..ΔΕΝ ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΩΣ ΠΟΤΕ Ο ΚΑΘΕ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΘΑ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ? ΔΙΑΡΚΗΣ ΚΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!ΜΕ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ, ΜΕ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ, ΜΕ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΥΣ, ΥΓΕΙΕΙΣ ΝΕΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΞΙΩΝΩ ΕΥΓΕΝΙΚΑ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΜΕΝΑ, ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΓΕΝΙΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΤΣΙ ΓΑΛΟΥΧΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΠΑΛΕΥΕΙ! ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ