• Σχόλιο του χρήστη 'ΒΙΒΗ' | 16 Νοεμβρίου 2009, 23:19

    Κύριε Υπουργέ, Θα σας παρακαλούσα να λάβετε υπόψιν ότι κάποιοι από εμάς κατεβάλαμε ή καταβάλουμε μεγάλη προσπάθεια για να ολοκληρώσουμε ένα δεύτερο μεταπτυχιακό σε γνωστικό αντικείμενο. Κάποιοι από εμάς αφού ολοκλήρωσαν τις σπουδές τους σε πτυχία 5ετούς φοίτησης και ολοκλήρωσαν ένα μεταπτυχιακό στο αντικείμενό τους, ανακάλυψαν ότι συνάδελφοί τους με πτυχία κοντά στο 10 από χώρες του πρώην Ανατολικού μπλοκ και με άλλη μια άριστη γλώσσα διοριζότανε και εμείς όχι. Έτσι κάποιοι από εμάς, έβαλαν στην άκρη την οικογένειά τους και ταξίδευαν μέχρι και 150 χλμ για να παρακολουθήσουν μαθήματα, εργαστήρια και για την εκπόνηση εργασιών και διατριβής ενός 2ου μεταπτυχιακού. Κάποιοι από εμάς, στην ηλικία των 30 και άνω συνεχίζουν ακόμα να διαβάζουν για την συλλογή μορίων με απώτερο σκοπό (είναι αλήθεια) μιας θέσης στο Δημόσιο μέσα από πάντα αξιοκρατικές διαδικασίες. Τώρα μας λέτε ότι δεν μας μοριοδοτείται? Γιατί? Το 2ο μεταπτυχιακό δεν συνεπάγεται τεχνογνωσία και εξειδίκευση? Και αποτελεί μεγαλύτερη ή καλύτερη εξειδίκευση η ξένη γλώσσα ή το τεστ δεξιοτήτων? Μετρήστε τα και αυτά (αυτό είναι το δίκαιο) αλλά τι αποτελεί πραγματική εξειδίκευση και ποιον θεωρείται πιο καταρτισμένο? Επίσης σχετικά με την συνάφεια, είναι άδικο να λέγεται ότι δεν παίζουν ρόλο οι σπουδές του καθενός και όλοι μπορούν να κάνουν τα πάντα. Αυτό είναι παράλογο. Είναι δυνατόν για μια θέση π.χ. Διοικητικού-Οικονομικού υπαλλήλου να μην παίζει ρόλο αν το μεταπτυχιακό είναι στην μακροοικονομία ή στην διαχείριση αποβλήτων? Δηλαδή εγώ ως πτυχιούχος της Γεωπονικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, κάτοχος 2 μεταπτυχιακών, είμαι εξίσου και ίδια καταρτισμένη με κάποιον που έχει μεταπτυχιακό στο Δημόσιο Δίκαιο? Εμένα με συμφέρει, αλλά δεν μπορώ καν να το να το ισχυριστώ. Θεωρώ (και φαντάζομαι ότι ισχύει για τους περισσότερους) ότι αυτό είναι παράλογο. Καταλαβαίνουμε όλοι ότι το ΑΣΕΠ δεν έχει τη διάθεση και το χρόνο να ασχολείται με το γνωστικό αντικείμενο των μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών με αποτέλεσμα να καθυστερεί στην έκδοση των αποτελεσμάτων και για αυτό ίσως προτείνει την κατάργηση της συνάφειας. Μα υπάρχει μια απλή λύση. Ας ζητάει για κάθε θέση πτυχία, μεταπτυχιακά και διδακτορικά από συγκεκριμένες σχολές και τμήματα από το να απαριθμεί σε κάθε προκήρυξη τίτλους σπουδών. Πόσο πια μη συναφή (για να συνεχίσω με το παράδειγμα του Διοικητικού-Οικονομικού υπαλλήλου) θα ήταν τα πτυχία/μεταπτυχιακά/διδακτορικά οικονομικών, νομικών και πολιτικών επιστημών! Αν θέλετε να προσλάβετε τους πιο άξιους και τους πιο ικανούς, μοριοδοτήστε τα πάντα (πτυχία, μεταπτυχιακά, διδακτορικά, εμπειρία, γλώσσες) και όχι επιλεκτικά όσους έχουν προκλητικούς βαθμούς πτυχίου (κοντά στο 10) και μιλάνε 4 ξένες γλώσσες. Μην μας στερείται το δικαίωμα στην γνώση και τη περαιτέρω κατάρτιση για όσους είχαν ή έχουν τα ακαδημαϊκά προσόντα, τα κότσια, την υπομονή και το κουράγιο να το πετύχουν. Μην μας τιμωρείται που επιλέξαμε την περαιτέρω κατάρτιση μέσα από ένα 2ο μεταπτυχιακό ή διδακτορικό. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.