• Σχόλιο του χρήστη 'Γεωργιάδης Γεώργιος' | 17 Νοεμβρίου 2009, 01:01

    Αξιότιμε κε Υπουργέ, η κατάργηση μοριοδότησης του 2ου ή 3ου κλπ μεταπτυχιακού ισοδυναμεί με αποδοκιμασία όσων προσπαθούν να προοδεύσουν και παραπέμπει στην οπισθοδρομία. Η λογική όλα τα μεταπτυχιακά στην ίδια μοίρα προσομοιάζει στη λογική του Προκρούστη. Έχουν την ίδια βαρύτητα ένα μεταπτυχιακό 8 μαθημάτων μονοετούς φοίτησης με ένα των 15 μαθημάτων διετούς υποχρεοτικούς φοίτησης? Παλαιότερα (2003) θυμάμαι ένα δίκαιο σύστημα μοριοδότησης 100 μορίων για μεταπτυχιακά 2 εξαμήνων 150 για 3 εξάμηνα και 200 για 4 κλπ. Διαφωνώ με το να ληφθεί υπόψη ο βαθμός αποφοίτησης του μεταπτυχιακού γιατί αυτό θα οδηγήσει στην ασυδοσία και την χρήση αθέμιτων μεθόδων και συστημάτων για την εξασφάλιση υψηλής βαθμολογίας. Η συνάφεια πρέπει να υπάρχει για την αποφυγή τραγελαφικών καταστάσεων και θα μπορούσε να υλοποιηθεί ποικιλοτρόπως π.χ. απο το ΑΣΕΠ μέσα από μια βάση δεδομένων όπου μια επιτροπή θα κρίνει τη συνάφεια κάθε μεταπτυχιακού τίτπλου. Τέλος, αδυνατώ να καταλάβω πως δύναται να μοριοδοτείται γεναιότατα ένα σεμινάριο ολιγοήμερο με 70 μόρια όταν χρειάζεται κανείς πολλαπλάσιο χρόνο για τα αποκτήσει αυτά τα μόρια με την απόκτηση ξενόγλωσσου πτυχίου. Προτείνω τη μείωση αυτού του είδους της μοριοδότησης για λόγους δυασαναλογίας ως προς την καταβολή προσπάθειας απόκτησης αυτών των μορίων. Κατά την ταπεινή μου άποψη πρέπει η φιλοσοφία του νομοσχεδίου να διέπεται στην κατεύθυνση και το πνεύμα επιβράβευσης της προσπάθειας του υποψηφίου και όχι ισοπέδωσης ή ακύρωσης έστω τμήματος των προσπαθειών του. Με τιμή, Γεωργιάδης Γεώργιος υποψήφιος ΑΣΕΠ - πολλαπλό θύμα της βιομηχανίας επίπλαστων προσαυξήσεων του Δήμου Δράμας