Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτωνΚαθιέρωση ανωτάτου ορίου κυβισμού Κρατικών Αυτοκινήτων και άλλες διατάξειςΣχόλιο του χρήστη Πολύβιος Κλημαθιανάκης | 20 Οκτωβρίου 2009, 00:34
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ευχαριστώ που μας δίνετε την δυνατότητα να γίνουμε ενεργοί πολίτες. Μήπως θα μπορούσαν τα σχόλια να πριμοδοτούνται ώστε να εκφράζουμε την προτίμηση μας για τις παρατηρήσεις των συμπολιτών μας ; Όσο αφορά το προτεινόμενο σχέδιο: Θα πρέπει να υπάρχει μια κεντρική υπηρεσία διαχείρισης του στόλου των αυτοκινήτων. Θα είναι υπεύθυνη για την παροχή υπηρεσιών μεταφοράς στις υπηρεσίες που τις χρειάζονται όταν τις χρειάζονται. Κάθε υπηρεσία θα δηλώνει τις πάγιες ανάγκες της και θα της διατίθενται συγκεκριμένα χρονομερίδια. Θα παρέχονται υπηρεσίες `ταξί` και συνδυασμένα δρομολόγια με δημόσιες συγκοινωνίες. Έτσι θα υπάρξει ένας ορθολογισμός της χρήσης, τα αυτοκίνητα δεν θα μένουν σταθμευμένα στην μία υπηρεσία, ενώ στην διπλανή θα έχουν έλλειψη. Όταν επισκέπτονται μία επαρχιακή πόλη, θα μπορούν να χρησιμοποιούν το ΚΤΕΛ και να τους παραλαμβάνει στον εκεί σταθμό ένα τοπικό αυτοκίνητο. Η κεντρική υπηρεσία θα έχει συνολικά πολύ μικρότερο αριθμό αυτοκινήτων από ότι το σημερινό σύστημα, ενώ σε περιόδους αιχμής θα μπορούν να προσλαμβάνουν επιπλέον ταξί ή ιδιωτικά λεωφορεία, επίσης θα μπορεί να διαπραγματεύεται καλύτερες τιμές σε αυτοκίνητα και ανταλλακτικά και να θα μπορεί να ανανεώνει το στόλο πιο εύκολα, Τέλος είναι η μόνη λύση για να ξέρουμε που πάνε τα λεφτά.