Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτωνΚαθιέρωση ανωτάτου ορίου κυβισμού Κρατικών Αυτοκινήτων και άλλες διατάξειςΣχόλιο του χρήστη ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΚΟΥΜΠΟΥΡΑΣ | 20 Οκτωβρίου 2009, 00:33
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ναι. Να τεθεί ένα ανώτατο όριο κυβισμού ( ή μάλλον ιπποδύναμης γιατί τα περί κυβισμού είναι ξεπερασμένες βλακείες): Για αυτοκίνητα που κινούνται κυρίως εντός πόλης 70 HP , Για υτοκίνητα εκτός πόλης : 140 HP , και για αυτοκίνητα εκτός δρόμου ( δασαρχεία κλπ) 4Χ4 diesel. Μία σημαντική παρατήρηση : Τα λεγόμενα "Νέας Τεχνολογίας" ή "Υβριδικά" λανσάρονται τώρα τυελευταία στην αγορά ως "΄πιό οικονομικά" και¨" φιλικά στο περιβάλλον". Προσοχή : Η ενέργεια δεν παράγεται απο το Μηδέν. (Μακάρι να είχαμε ανακαλύψει το μυστικό να παράγουμε τζάμπα ενέργεια). Σίγουρα έχουν ενσωματώσει τεχνολογίες ( νέου τύπου ελαστικά- αυτοματισμούς κλπ) τις οποίες βέβαια πληρώνεις αδρά , αλλά μόνο και μόνο για να μπορούν να κινούνται περισσότερο με τις μπαταρίες τους. Δεν γλιτώνεις όμως καμμία ενέργεια, απλά αντί να καίνε βενζίνη καταναλώνουν ηλεκτρική ενέργεια. Η όλη ιστορία είναι ότι η ηλεκτρική ενέργεια (KWH) δεν έχει τους φόρους των υγρών καυσίμων και έτσι σου έρχεται φτηνότερα. Αυτό είναι όμως ένα τρικ. Από την άλλη λόγω του μεγάλου βάρους τους στην πραγματικότητα καταναλώνουν περισσότερη ενέργεια , φτηνότερη όμως γιατί είναι ηλεκτρική. Οι μετρήσεις της ΕΡΑ για την κατανάλωσή των υβριδικών δεν δίνει πραγματικά νούμερα κατανάλωσης αλλά συγκριτικά (ΝΑ συγκρίνεις δηλ. Υβριδικό με υβριδικό και όχι πόσο πραγματικά καταναλώνει σε πραγματικές συνθήκες). Όσον αφορά το αν είναι φιλικότερα για το περιβάλλον : Απαιτείται αρκετή ενέργεια για να φτιαχτούν οι μπαταρίες τους και οι ηλεκτρικοί κινητήρες τους που είναι απο βαριά μέταλλα και η ανακύκλωσή τους (όταν θα πεταχθούν) επιβαρύνει περισσότερο. Κατά τα άλλα, ναι, θα έχουμε πιό καθαρή Αθήνα αλλά περισσότερη επιβάρυνση της ατμόσφαιρας στην Προλεμαίδα. Παιδιά την ηλεκτρική ενέργεια την παράγουμε στην Ελλάδα παο λιγνίτη. Ας σταματήσουμε λοιπόν τις ανοησίες περί ηλεκτρικών και υβριδικών εκτός έαν το υπουργείο θέλει να γίνει πλασιέ κάποιων Αυτοκινητοβιομηχανιών. Όπως γνωρίζετε δεν παράγουν όλες υβριδικά γιατί η εμπορία τους έχει να κάνει με την τιμή της Βενζίνης και όχι με την οικολογία. Ας πάρουμε την συγκοινωνία και ας περπατήσουμε λίγο.