• Σχόλιο του χρήστη 'Αδαμίδης Αναστάσιος' | 17 Νοεμβρίου 2009, 13:35

    Διαφωνώ με την αύξηση της μοριοδότησης σε τίτλους -πτυχεία. Εργάζομαι στο Δημόσιο εδώ και 7 χρόνια και έχω κουραστεί να βλέπω τον άδικο τρόπο με τον οποίο μοιράζονται οι εκπαιδευτικές άδειες στους υπαλλήλους : αυτήν την τετραετία οι "μπλε" , την επόμενη οι "πράσινοι" κ.ο.κ.... Δηλαδή όσοι μπήκαμε αξιοκρατικά και χωρίς μέσον (ΑΣΕΠ) συνεχίζουμε με τ' αρχικά μας πτυχεία ενώ οι "άλλοι" βρίσκονται έως και κάτοχοι Διδακτορικών όντας δημόσιοι υπάλληλοι...(για να μην αναφερθούμε σ'αυτούς που διορίστηκαν αρχικώς σαν φοιτητές ή και απλώς απόφοιτοι Λυκείου...). Ας σταματήσει επιτέλους αυτή η γελοιότητα- αδικία. Η υπερβολική μοριοδότηση πτυχίων είανι σίγουρο ότι θα επιδεινώσει το πρόβλημα αυτό . Ως αντιστάθμισμα , από την κατάργηση της συνέντευξης προτείνω την αύξηση του βάρους των μορίων του τεστ δεξιοτήτων. Πρόκειται για μία αξιοκρατική διαδικασία , που διενεργήθηκε με το χαρακτήρα "πανελλαδικών εξετάσεων" , δεν αμφισβητήθηκε από κανένα και φανερώνει τις ικανότητες-αντίληψη-γνώσεις των υποψηφίων ισότιμα και ανεξάρτητα τους ακαδημαϊκούς τους τίτλους. Είναι σίγουρο δε ότι και το "τεστ δεξιοτήτων" μπορεί να βελτιωθεί ώστε να δίνει καλύτερη και πληρέστερη εικόνα του υποψήφιου πέρα από αυτό που μόνο τα επίσημα "χαρτιά" του λένε και όπως όλοι γνωρίζουμε, δεν είναι 100% αντιπροσωπευτικό της πραγματικότητας.