Αρχική Αναμόρφωση συστήματος προσλήψεων και καθολική υπαγωγή τους στον πλήρη έλεγχο του ΑΣΕΠΆρθρο 6 Τεστ δεξιοτήτωνΣχόλιο του χρήστη Παναγιώτα | 17 Νοεμβρίου 2009, 14:30
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το νέο νομοσχέδιο προτείνει εξίσωση ειδικής γραπτής δοκιμασίας και διδακτορικού διπλώματος. Μετά λύπης μου διαπιστώνω, από τις δηλώσεις που διαβάζω, ότι το συγκεκριμένο θέμα αποτελεί αντικείμενο έριδας και αποκαλύπτει ότι όσοι βρίσκονται στο στάδιο της συμμετοχής στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ ανήκουν σε δύο, κυρίως, κατηγορίες: Στους μη κατόχους μεταπτυχιακών τίτλων, οι οποίοι έσπευσαν να αποκτήσουν 300-400 μόρια εντός 3 ωρών και στους κατόχους μεταπτυχιακών ή/και διδακτορικών τίτλων, οι οποίοι είτε "πρόλαβαν", είτε όχι να αδράξουν την ευκαιρία του "μάννα εξ΄ουρανού" (αποκαλώ έτσι το τεστ αφού προσφέρθηκε 1 και μοναδική φορά μέχρι στιγμής). Από τη δική μου πλευρά θεώρησης συνιστώ και στις δύο πλευρές να μην αναλώνονται σε διαξιφισμούς άνευ ουσίας μια και τα πράγματα είναι ξεκάθαρα: όταν επιτέλους αρχίσει να διεξάγεται το τεστ σε τακτική βάση-και οι κάτοχοι μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων έχουν και εκείνοι στο σύνολο τους ως εφόδιο τα 300-400 μόρια του τεστ δεξιοτήτων- τότε το δίκαιο θα αποκατασταθεί και οι μη έχοντες μεταπτυχιακούς τίτλους θα διαπιστώσουν ότι με ή χωρίς τεστ δεξιοτήτων δεν έχουν καμία πιθανότητα πρόσληψης στο δημόσιο! (Στις πρώτες θέσεις των πινάκων κατάταξης οι υποψήφιοι της ίδιας εκπαιδευτικής βαθμίδας έχουν αντίστοιχα προσόντα,πχ οι ΠΕ μεταπτυχιακό, διαδακτορικό, 2-3 γλώσσες και μέγιστη εμπειρία). Συμπερασματικά είναι ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΟΣ ο προγραμματισμός του τεστ σε τακτική βάση και η άμεση διεξαγωγή του, προκειμένου να εξαλειφθεί η αδικία του χρονικού και όχι ουσιαστικού "προβαδίσματος" μιας μερίδας υποψηφίων δημοσίων υπαλλήλων. Είναι το μοναδικό από τα βαθμολογούμενα κριτήρια η απόκτηση του οποίου δεν επαφύεται αυτή τη στιγμή στη συνειδητή επιλογή του υποψηφίου, γεγονός που υπογραμμίζει την ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ φύση του σχετικού νομοσχεδίου με κατάργηση των ΙΣΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ και της ΕΠΙ ΙΣΟΙΣ ΟΡΟΙΣ συμμετοχής των πολιτών στη διεκδίκηση μιας θέσης εργασίας.