Αρχική Αναμόρφωση συστήματος προσλήψεων και καθολική υπαγωγή τους στον πλήρη έλεγχο του ΑΣΕΠΆρθρο 6 Τεστ δεξιοτήτωνΣχόλιο του χρήστη Πέτρος Χριστόπουλος | 17 Νοεμβρίου 2009, 14:24
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πιστεύω ότι η διάταξη θα πρέπει να ισχύει αναδρομικά και για όσους ήδη συμμετείχαν στο 1ο Τεστ Δεξιοτήτων. Δεν το είδα να αναφέρεται και θα χρειαζόταν μια διευκρίνηση. Δεύτερο θέμα είναι η κλίμακα που ακολουθείται. Πιστεύω ότι κάποιος που αρίστευσε, π.χ. πάνω από 90 σωστά στα 100 ή είναι στους 20 πρώτους, θα πρέπει να παίρνει επιπλέον μόρια, αντί μόνο να πολλαπλασιάζεται ο βαθμός όλων επί 4. Η δυσκολία των θεμάτων, αν δείτε στον τελευταίο διαγωνισμό, είχε μια κανονική κατανομή βαθμολογιών που μεγιστοποιούνταν κάπου στις 60 σωστές απαντήσεις. Άρα η διαφορα μορίων των ελάχιστων που έγραψαν άριστα, από τον μέσο όρο των υπολοίπων, δεν αντικατοπτρίζει το πόσο πιο δύσκολες ήταν οι ερωτήσεις που απάντησαν. Με άλλα λόγια, ο τρόπος που γίνεται η μοριοδότηση (βαθμός επί 4) θα ήταν δίκαιος μόνο αν η κατανομή των βαθμολογιών έδειχνε τους περισσότερους να έγραψαν 0 και όσο αυξάνει η βαθμολογία να λιγοστεύουν και οι υποψήφιοι που την έγραψαν (γραμμικά). Στο τελευταίο τεστ, η συγκεκριμένη μοριοδότηση δεν αντικατοπτρίζει την πραγματική διαφορά των διαγωνιζόμενων.