• Σχόλιο του χρήστη 'ΝΙΚΗ Π.' | 17 Νοεμβρίου 2009, 14:37

    Αρχικά θα ήθελα να πω ότι το νομοσχέδιο είναι μια σαφής ένδειξη της προσπάθειας που γίνεται για την πλήρωση των θέσεων του δημοσίου με αξιοκρατικά κριτήρια. Ακριβώς για αυτό το λόγο διερωτώμαι, με ποια λογική καταργείται 1) η συνάφεια του μεταπτυχιακού τίτλου και 2) η κατάργηση της αθροιστικής μοριοδότησης των μεταπτυχιακών τίτλων. Θέλετε ή δε θέλετε καταρτισμένο κ’ εξειδικευμένο επιστημονικά προσωπικό (ή απλά προτείνετε να τρέξουν όλοι να κάνουν ένα οποιοδήποτε master, χωρίς να υπολογίζεται η συνάφεια)? Είναι ή δεν είναι εξίσου (ή και πιο) σημαντική η κατοχή ενός 2ου κ’ 3ου κοκ μεταπτυχιακού (και μάλιστα συναφούς με την προς πλήρωση θέση) ή κ’ 2ου βασικού τίτλου από την κατοχή πτυχίου 2ης κ 3ης γλώσσας? Σαφώς εδώ, δεν προτείνω την κατάργηση της αθροιστικής προσμέτρησης αυτών, απλά θέλω να πω ότι δε μπορεί να έχεις 2 μέτρα και 2 σταθμά. Είναι το λιγότερο παράλογο, να ακυρώνεις τον αγώνα κάποιου. Τα επιπλέον πτυχία δε δωρίστηκαν σε κανέναν, στην πλειοψηφία τους μάλιστα ήταν συνειδητές επιλογές, αφότου οι κάτοχοι τους βγήκαν στην αγορά εργασίας, σε μια προσπάθεια να εμβαθύνουν τις γνώσεις τους στο αντικείμενο τους. Παράλληλα, η δια βίου μάθηση, που ευαγγελίζεται η σημερινή κυβέρνηση είναι μόνο στα χαρτιά ή και στην ουσία; Παρακαλώ να λάβετε υπόψη σας όλες τις παραμέτρους και απόψεις ως έχουν διαμορφωθεί από το βήμα αυτό πριν προχωρήσετε στην τελική σύνταξη του ν/σ. Ευχαριστώ.