• Σχόλιο του χρήστη 'ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ' | 7 Ιουλίου 2021, 14:22

    χαιρετιζω την ενεεργει αυτή. στο άρθρο 2 του 4440 /16 Άρθρο 2 αναφέρει Γενικές αρχές 1. Το ΕΣΚ διέπεται από τις αρχές της ισότητας, της διαφάνειας και της αξιοκρατίας. Άρθρο 4 Προϋποθέσεις συμμετοχής παρ.4. Για τη διενέργεια μετάταξης ή απόσπασης το ποσοστό κάλυψης των θέσεων στον φορέα προέλευσης του κλάδου στον οποίο ανήκει ο υπάλληλος, κατά την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των αιτήσεων για τη διαδικασία επιλογής, καθώς και κατά τον χρόνο έκδοσης της απόφασης, πρέπει να ανέρχεται σε ποσοστό τουλάχιστον εξήντα πέντε τοις εκατό (65%) επί του συνόλου των οργανικών θέσεων του εν λόγω κλάδου, στο οποίο ποσοστό δεν συμπεριλαμβάνονται υπάλληλοι, οι οποίοι απουσιάζουν με μακροχρόνια άδεια, όπως ιδίως, άνευ αποδοχών, υπηρεσιακής εκπαίδευσης ή είναι αποσπασμένοι σε άλλον φορέα. Επίσης, πρέπει ο αιτών υπάλληλος να μην είναι ο μοναδικός που υπηρετεί στον οικείο κλάδο τόσο κατά τη λήξη προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων όσο και κατά τον χρόνο έκδοσης της απόφασης απόσπασης ή μετάταξης. Ειδικά για τη μετάταξη υπαλλήλου από Ο.Τ.Α. α’ βαθμού απαιτείται επιπλέον η γνώμη του αρμόδιου για τον διορισμό οργάνου. Ειδικά για τη μετάταξη υπαλλήλων των Τεχνικών Υπηρεσιών των Ο.Τ.Α. α’ και β’ βαθμού και των Υπηρεσιών Δόμησης των Ο.Τ.Α. α’ βαθμού απαιτείται η σύμφωνη γνώμη του αρμόδιου για τον διορισμό οργάνου. Ειδικά για υπηρεσίες που εδρεύουν εν όλω ή εν μέρει σε νησιωτικές περιοχές ή ορεινές ή παραμεθόριες περιοχές, καθώς και για τις υπηρεσίες που έχουν αποκεντρωμένες ή περιφερειακές υπηρεσίες σε άλλη περιφερειακή ενότητα από την έδρα της Κεντρικής Υπηρεσίας, η κάλυψη του προβλεπόμενου ποσοστού υπολογίζεται βάσει του πρώτου εδάφιου και επιπλέον βάσει της οικείας απόφασης κατανομής θέσεων, εφόσον υπάρχει, ή της τοποθέτησης των υπαλλήλων στην έδρα της υπηρεσίας, όπου υπηρετεί ο υπάλληλος, ο οποίος μετέχει στην κινητικότητα, για την κατηγορία και κλάδο του οποίου πραγματοποιείται ο υπολογισμός. Για τον υπολογισμό του ποσοστού κάλυψης εξήντα πέντε τοις εκατό (65%) κατά τον χρόνο έκδοσης της απόφασης απόσπασης ή μετάταξης, σε περίπτωση που συγκρίνονται περισσότεροι υπάλληλοι του ίδιου κλάδου, οι οποίοι έχουν επιλεγεί προς μετακίνηση στο πλαίσιο του ίδιου κύκλου κινητικότητας, εφόσον δεν πληρούται η προϋπόθεση αυτή για το σύνολο των συγκρινόμενων υπαλλήλων, προτάσσονται προς βεβαίωση της συνδρομής της προϋπόθεσης αυτής οι υπάλληλοι εκείνοι που έχουν διανύσει εν τοις πράγμασι τον περισσότερο χρόνο υπηρεσίας στην υπηρεσία προέλευσης και, σε περίπτωση που έχουν διανύσει τον ίδιο χρόνο υπηρεσίας, η σχετική βεβαίωση συνδρομής της προϋπόθεσης αυτής χορηγείται μόνο για όσους υπαλλήλους κατόπιν εκτίμησης των υπηρεσιακών αναγκών, μπορούν να μετακινηθούν κατόπιν αιτιολογημένης απόφασης του αρμόδιου προς διορισμού οργάνου του φορέα προέλευσης. συμφωνα με Αριθμ. πρωτ.: ΔΙΔΑΔ/Φ.49Κ/430/οικ.2631 17 -01 -2020 εγκύκλιο ΘΕΜΑ: Τροποποίηση διατάξεων του Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας ΑΔΑ 67ΟΓ46ΜΤΛ6-ΔΩΞ σελιδα 4 Σε ό,τι αφορά τον κλάδο/ειδικότητα του υπαλλήλου, θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη, κατά τις οικείες οργανικές διατάξεις, εφόσον δεν έχει εκδοθεί νέος οργανισμός με βάση τις κείμενες διατάξεις, στον οποίο να έχουν κατά νόμο εξορθολογιστεί οι κλάδοι/ ειδικότητες του προσωπικού του φορέα, όχι μόνο αμιγώς ο κλάδος/ειδικότητα του υπαλλήλου, αλλά και κάθε άλλος παρεμφερής κατ΄ ονομασία κλάδος/ειδικότητα που ασκεί τα ίδια καθήκοντα και έχει τα ίδια ή παρεμφερή τυπικά προσόντα πρόσληψης και κατά συνέπεια καλύπτει όμοιες υπηρεσιακές ανάγκες (π.χ στην περίπτωση που στην ίδια υπηρεσία προβλέπεται κλάδος/ειδικότητα ΠΕ Διοικητικού και κλάδος ΠΕ Διοικητικού Οικονομικού και κλάδος ΠΕ Διοικητικού Λογιστικού, οι ως άνω παρεμφερείς κατ΄ ονομασία κλάδοι θα λογίζονται ως ένας για την εφαρμογή των σχετικών διατάξεων εφόσον για την πρόσληψη σε αυτούς απαιτούνται τα ίδια τυπικά προσόντα. Επιπλέον, σε περίπτωση του κλάδου ΔΕ Τεχνικού ή ΥΕ, στον όποιο περιλαμβάνονται διάφορες ειδικότητες, ο έλεγχος των προϋποθέσεων γίνεται βάσει της ειδικότητας του υπαλλήλου. Σε κάθε περίπτωση, όπως προαναφέρθηκε, υπολογίζονται ως ενιαίο σύνολο οι υπάλληλοι με σχέση εργασίας δημοσίου δικαίου, αλλά και ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, οι οποίοι ανήκουν σε ίδιο ή παρεμφερή κλάδο/ειδικότητα, ιδίως σε ό,τι αφορά τους διοικητικούς κλάδους, όπου παρατηρείται στον ίδιο φορέα να ονομάζεται Διοικητικού ή Διοικητικού Οικονομικού ή Διοικητικού Λογιστικού ή Διοικητικών Υπαλλήλων κ.α., είτε κατέχουν οργανική θέση είτε προσωποπαγή. 1) πρέπει να εξετάσετε σοβαρά το θέμα της περίπτωσης της οποίας εκτός αν στο οργανόγραμμα του φορέα προβλέπεται μόνο μία θέση του εν λόγω κλάδου. (βλ. αρχική ισχύ του Ν 4440/16 ο αιτών υπάλληλος είναι ο μοναδικος στον κλάδο του αλλα , Επίσης, πρέπει ο αιτών υπάλληλος να μην είναι ο μοναδικός που υπηρετεί στον οικείο κλάδο, εκτός αν στο οργανόγραμμα του φορέα προβλέπεται μόνο μία θέση του εν λόγω κλάδου. Στις περιπτώσεις αυτές ο αιτων υπάλληλος εγκλωβίζετε χωρίς να το θέλει στην μοναδικότητα, ενώ θα μπορούσε να αιτηθεί μετάταξη και μετα ο φορέας ( προέλευσης) εφόσον κενωθεί η θέση του υπαλλήλου να ξανακάνει αίτημα για πλήρωση θεσης με μετάταξη. Διαφορετικά κάποιος ενδιαφερόμενος που θέλει να αιτηθεί μετάταξη σε φορέα υποδοχής ο οποίος εχει μια θέση σε συγκεκριμένο κλάδο, δεν θα κάνει αίτησει αφου θα το δεί στο οργανόγραμμα του φορέα υποδοχής το οποίο ειναι αναρτημένο στο μητρώο ανθρώπινου δυναμικού. σας φερνω παράδειγμα φορεα που είχε θεση στο οργανόγραμμα του μία θεση σε συγκεριμενο κλάδο. ΔΗΜΟΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΚΩΔΙΚΟΣ ΘΈΣΗΣ 1151156601 ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ | ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ | ΤΜΗΜΑ ΑΝΑΠΛΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΚΛΑΔΟΣ ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ( ΚΥΚΛΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ 2018 Β) αλλά επειδή ηταν ο μοναδικός υπάλληλος του κλάδου ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ δεν εκανα αίτηση γιατι είδα οτι θα είμαι ο μοναδικος υπάλληλος του κλάδου και περιπτωση που επιθυμούσα να μεταταχθώ ξανά σε αλλλη υπηρεσία ( σε περίπτωση που επιθυμούσα κάποια στιγμή στο απώτερων μέλλον) ,δεν θα μπορούσα. ΤΟ ίδιο έκαναν και θα κάνουν και άλλοι υποψήφιοι σε μελλοντικές προκήρυξης θέσεων , δηλαδή αν βλέπουν ότι είναι οι μοναδικοί στον κλάδο τους , ακόμα και αν προβλέπεται μία θέση στον κλάδο αυτόν στο οργανόγραμμα του φορέα δεν θα κάνει ποτέ κανείς υποψήφιος αίτηση. γι αυτο μέχρι και σήμερα η θέση του κλάδου αυτού είναι κενή και δύσκολα θα καλυφθεί . πρέπει να εξετάσετε σοβαρα το θεμα της περίπτωσης της οποίας ο αιτών υπάλληλος δεν είναι ο μοναδικός στον κλάδο του αλλά αλλα στον κλάδο του υπάρχουν και άλλες ειδικότητες ΠΧ μηχανικων , ΠΕ Μηχανολογων μηχανικών. Ειδικά στους κλάδους ΔΕ που χέει πολλές ειδικότητες αλλα δεν ειναι ανηκουν στον κλάδο ΔΕ τεχνικού συμφωνα με Αριθμ. πρωτ.: ΔΙΔΑΔ/Φ.49Κ/430/οικ.2631 17 -01 -2020 εγκύκλιο ΘΕΜΑ: Τροποποίηση διατάξεων του Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας ΑΔΑ 67ΟΓ46ΜΤΛ6-ΔΩΞ σελιδα 4 Επιπλέον, σε περίπτωση του κλάδου ΔΕ Τεχνικού ή ΥΕ, στον όποιο περιλαμβάνονται διάφορες ειδικότητες, ο έλεγχος των προϋποθέσεων γίνεται βάσει της ειδικότητας του υπαλλήλου. Και δεν γίνεται αναφορά σε αλλους κλάδους πχ Γενικών καθηκόντων που εχουν υπαλλήλους που ο κλάδος είναι 100% καλυμμένος με πολλές ειδικότητες. ισχύει στην περίπτωση τους "ο έλεγχος των προϋποθέσεων γίνεται βάσει της ειδικότητας του υπαλλήλου. ?" πρέπει να ξεκαθαριστεί με διάταξη νομου γιατί οι φορείς προέλευσης ερμηνεύουν κατά το δοκούν την εγκύκλιο και κόβουν υπαλλήλους με γενίκευση της περίπτωσης ΔΕ Τεχνικού , σε ολους τους κλαδους ΔΕ που έχουν πολλές ειδικότητες 2) 2. Σε περίπτωση που ο υπάλληλος κατέχει τίτλο σπουδών που δεν προβλέπεται ως τυπικό προσόν διορισμού σε κανέναν κλάδο του Υπουργείου ή του νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου ή της δημόσιας υπηρεσίας στην οποία ανήκει, να επιτρέπεται η μετάταξη ύστερα από αίτηση του σε άλλο Υπουργείο ή άλλο νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου ή σε άλλη δημόσια υπηρεσία σε κενή θέση κλάδου για τον οποίο προβλέπεται ως τυπικό προσόν διορισμού ο τίτλος σπουδών που κατέχει. υπάρχουν οι υπάλληλοι που εχουν τίτλο σπουδών που δεν υπάρχει στο φορεα τους να μπορούν να μεταταχθούν προκειμένου να αξιοποιήσουν τον τίτλο σπουδών τους . για να γίνει σωστά αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού της δημόσιας διοίκησης.