• Σχόλιο του χρήστη 'Έλσα Μαρκότση' | 15 Ιουλίου 2021, 12:43

    Αναφέρετε στο 11.β. Υπάλληλοι μόνιμοι και με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, που ανήκουν οργανικά σε φορείς Γενικής Κυβέρνησης και οι οποίοι υπηρετούν κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος με απόσπαση σε φορείς βάσει των διατάξεων που καταργούνται με τις διατάξεις του παρόντος άρθρου, δύνανται με αίτησή τους που υποβάλλεται εντός αποκλειστικής προθεσμίας δέκα (10) εργασίμων ημερών από την έναρξη ισχύος του παρόντος να μεταταγούν στον φορέα που υπηρετούν σε κενή οργανική θέση, εφόσον υπάρχει, άλλως με μεταφορά της θέσης τους, σε κλάδο ίδιας κατηγορίας, βάσει των τυπικών τους προσόντων. Από την εν λόγω ρύθμιση εξαιρούνται οι εκπαιδευτικοί και οι σωφρονιστικοί υπάλληλοι. Στους μετατασσόμενους κατά την παρούσα παράγραφο εξακολουθεί να καταβάλλεται η προσωπική διαφορά του άρθρου 27 του ν. 4354/2015 (Α’ 176). Το συγκεκριμένο θα πρέπει να αλλάξει και το Γενικής Κυβέρνησης να γίνει Κεντρικής Κυβέρνησης ή αν παραμείνει το Γενικής Κυβέρνησης να προστεθεί η φράση 'εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις του 4440/2016 και οι μετέπειτα τροποποιήσεις αυτού'. Η αφαίμαξη των ΟΤΑ θα πρέπει κάποτε να σταματήσει, έχουν ερημώσει οι υπηρεσίες με τις κατά παρέκκλιση αποσπάσεις, χωρίς να πληρούνται οι προϋποθέσεις του 4440/2016 (ποσοστά και σύμφωνη γνώμη Δημάρχου) έφυγαν άτομα από νευραλγικές υπηρεσίες (όπως Τεχνικές Υπηρεσίες) και τώρα με το νομοσχέδιο αυτό τους δίνετε και το δικαίωμα την απόσπαση να την κάνουν μετάταξη, για ακόμα μια φορά δηλαδή να καταστρατηγηθεί ο 4440/2016. Παρακαλώ, για επανεξέταση του όλου θέματος.