Αρχική Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου ΕσωτερικώνΜΕΡΟΣ Γ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ Άρθρο 20 Κατάργηση παρεκκλίσεων από το Ενιαίο Σύστημα Κινητικότητας – Μεταβατική διάταξηΣχόλιο του χρήστη Αγγελικη | 16 Ιουλίου 2021, 00:43
Αν η σκοπιμότητα, του άρθρου 20 είναι η κατάρτηση των παρεκκλίσεων από το Ενιαίο Σύστημα Κινητικότητας, το οποίο επιτρέπει στην ουσιά "κατ εξαίρεση αποσπάσεις" δηλαδή για έκτακτες ανάγκες για συνυπηρέτηση και για λόγους υγείας κατα κύριο λόγο, αναρρωτιέται κανεις γιατι να μην καταργηθεί εντελώς το παρακάτω προτεινόμενο; β) Υπάλληλοι μόνιμοι και με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, που ανήκουν οργανικά σε φορείς Γενικής Κυβέρνησης και οι οποίοι υπηρετούν κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος με απόσπαση σε φορείς βάσει των διατάξεων που καταργούνται με τις διατάξεις του παρόντος άρθρου, δύνανται με αίτησή τους που υποβάλλεται εντός αποκλειστικής προθεσμίας δέκα (10) εργασίμων ημερών από την έναρξη ισχύος του παρόντος να μεταταγούν στον φορέα που υπηρετούν σε κενή οργανική θέση, εφόσον υπάρχει, άλλως με μεταφορά της θέσης τους, σε κλάδο ίδιας κατηγορίας, βάσει των τυπικών τους προσόντων. Από την εν λόγω ρύθμιση εξαιρούνται οι εκπαιδευτικοί και οι σωφρονιστικοί υπάλληλοι. Στους μετατασσόμενους κατά την παρούσα παράγραφο εξακολουθεί να καταβάλλεται η προσωπική διαφορά του άρθρου 27 του ν. 4354/2015 (Α’ 176). το οποίο, δίνει το δικαίωμα αίτησης για μετάξατη αυτών που έχουν αποσπαστεί με τις παρεκκλίσεις τις οποίες ΕΠΙΘΥΜΟΥΜΕ να καταργηθούν; δηλαδή τις κατά παρέκλιση αποσπάσεις και αντί αυτού να αναφερθεί το εξής: β) με την λήξη του χρονικού ορίου των κατά παρέκλιση αποσπάσεων που έχουν εκδοθεί μέρχι σήμερα, υποχρεωτικά να γυρίζει ο υπάλληλος στον Οργανισμό από τον οποίο έχει αποσπαστεί. Αναρωτιέται βέβαια κανείς για το εξής! από το 2016 μέχρι σήμερα, γιατί οι υπάλληλοι που κατά παρέκλιση είχαν αποσπαστεί, δεν έχουν καταφέρει να πάρουν μετάταξη; Μήπως γιατί το ΕΣΚ δε λειτουργεί; ΣΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ του παραπάνω προτεινόμενου από τον νομοθέτη με την παράγραφο β) γιατί να μην υπάρξει η παρακάτω γενική τροποποίηση της: β) Υπάλληλοι μόνιμοι και με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, που ανήκουν οργανικά σε φορείς Γενικής Κυβέρνησης και οι οποίοι υπηρετούν κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος με απόσπαση σε φορείς, δύνανται με αίτησή τους που υποβάλλεται εντός αποκλειστικής προθεσμίας δέκα (10) εργασίμων ημερών από την έναρξη ισχύος του παρόντος να μεταταγούν στον φορέα που υπηρετούν σε κενή οργανική θέση, εφόσον υπάρχει, άλλως με μεταφορά της θέσης τους, σε κλάδο ίδιας κατηγορίας, βάσει των τυπικών τους προσόντων. Από την εν λόγω ρύθμιση εξαιρούνται οι εκπαιδευτικοί και οι σωφρονιστικοί υπάλληλοι. Στους μετατασσόμενους κατά την παρούσα παράγραφο εξακολουθεί να καταβάλλεται η προσωπική διαφορά του άρθρου 27 του ν. 4354/2015 (Α’ 176). να αφαιρεθεί εντελώς το σε φορείς βάσει των διατάξεων που καταργούνται με τις διατάξεις του παρόντος άρθρου ΕΤΣΙ εκτιμω θα αποκατασταθεί, η Δικαιοσύνη, που προσπαθεί να εισάγει με την παράγραφο β) στο σύνολο το άρθρο 20. Η παράγραφος β) εισάγει ένα ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ προβληματισμό προς επιλυση! Ερώτημα, ενισχύσει τελικά η παράγραφος β) ή όχι την δημοκρατία; το άρθρο 20 τελικά, δίνει μεγαλύτερη ΙΣΧΥ στην θεληση της Διοίκησης να καταργηθούν η παρεκκλίσεις και να ΕΝΙΣΧΥΘΕΙ ο "θεσμός" του ΕΣΚ;;;;