Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτων΄Αρθρο 5 Επιτρεπόμενο ανώτατο όριο κυβισμού υπηρεσιακών αυτοκινήτων.Σχόλιο του χρήστη ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΚΟΥΜΠΟΥΡΑΣ | 20 Οκτωβρίου 2009, 00:04
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ε λοιπόν, επειδή κόλλησε η βελόνα στα "Υβριδικά" και "χαμηλών ρίπων" θα σας κάνω μία απλή εξίσωση. Ισχύς = ενέργεια/χρόνο =(1/2)*( μάζα * ταχύτητα^2)/χρόνο. Ε λοιπόν δύο συμπεράσματα. Όσο πιό πολύ τρέχεις τόσο πιό πολύ καταναλώνεις. Όσο πιό βαρύ όχημα έχεις τόσο πιό πολύ καταναλώνεις. Όσο πιό αντιοικονομικά οδηγείς , τόσο πιό πολύ καταναλώνεις. Όταν καταναλώνεις τότε ρυπαίνεις.Δεν υπάρχει γενικά οικονομικό αυτοκίνητο αλλά οικονομική οδήγηση.Ενα αυτοκίνητο 200HP δυνατόν να καταναλώσει λιγώτερο σε ανοικτό δρόμο από ότι ένα 140 ΗΡ όταν οδηγείται άτσαλα.Βέβαια οικονομικώτερα σχετικά με τους βενζονοκινητήρες είναι τα Diesel , λόγω του ψεκασμού και υψηλής πίεσηςτου καυσίμου , αλλά εδώ ούτε λόγος. Τα υβριδικά έχουν το πλεονέκτημα να κινούνται και με ηλεκτρική ενέργεια αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν ρυπαίνουν ή ότι είναι πιό οικονομικά. Απλά η ηλεκτρική ενέργεια είναι φτηνότερη απο την ενέργεια υγρού καυσίμου λόγω της υψηλής τιμής και των φόρων που αυτό έχει και δεν ρυπαίνει την Αθήνα αλλά την ΚΟζάνη και μάλιστα με κάρβουνο. Για αυτό το λόγο βγήκαν τα υβριδικά. Λόγω της αύξησης της τιμής των υγρών καυσίμων και όχι ότι χρειάζονται λιγώτερη ενέργεια. (εκτός αν δεν ισχύει η εξίσωση που έγραψα παραπάνω , έχει καταριφθεί και δεν το ξέρω?) Στην πραγματικότητα είναι πιό ριπογόνα και λόγω της αρχικής μεγαλήτερης ενέργειας και ριπογόνας διαδικασίας που απαιτείται για την κατασκευή τους (είναι βαρύτερα , και τα πρόσθετα εξαρτήματά τους όπως μπαταρίες , μεγάλης διατομής καλώδια , ηλεκτροκινητήρες είναι απο βαρέα μέταλλα)και κυρίως λόγω το μεγάλου βάρους τους που απαιτεί όπως είναι φυσικό μεγαλήτερη ενέργεια να το κινήσει. Μεγαλήτερη μεν φτηνότερη δε. Για αυτό τον λόγο πολλές εταιρείες εγκατέλειψαν την κατασκευή τους πλην ορισμένων που ο νέος υπουργός , άθελά του. προσπαθεί να πλασάρει. Μην μπερδέυεσται με τις καταναλώσεις που δίνουν. ¨οχι δεν είναι ψεύτικες αλλά είναι για ειδικές συνθήκες (μπαταρία πλήρως φορτισμένη απο το δίκτυο , μέτρηση αυτονομίας κίνησης χωρίς φώτα και air condition κλπ). Είναι περισσότερο ένα μέτρο σύγκρισης μεταξύ των υβριδικών και όχι πραγματική κατανάλωση. Βέβαια σκέφτηκε κανείς ότι είναι πολύ πιό ακριβά και τα σοβαρά εξ αυτών έχουν κινητήρες (βενζονοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα) μαγάλης ιπποδύμανης? Προσοχή παιδιά. Η οικολογία σε απλή λογοδιάρροια κάνει κακό αντί καλό.