• Σχόλιο του χρήστη 'Ευτυχία Δάλμα' | 17 Νοεμβρίου 2009, 17:08

    Επειδή έχω κουραστεί να διαβάζω για ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ, και ότι τα μεταπτυχιακά είναι για πλούσιους : 1) Αν καταργηθεί η μοριοδότηση του 2ου μεταπτυχιακού θα δημιουργηθεί αυτομάτως BIOMHXANIA ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ 2) Πείτε μου, υπάρχουν ΔΩΡΕΑΝ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ; 3) ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΧΩΡΙΣ ΔΙΔΑΚΤΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ (πχ.Πολυτεχνείο). Είναι απλά θέμα ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ(σίγουρα όχι μέσου) για το αν κάποιος γίνει δεκτός. Και βέβαια θέμα ΕΠΙΜΟΝΗΣ, ΕΡΓΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ και ΔΙΑΒΑΣΜΑΤΟΣ για να τελειώσει κανείς. Επιπλέον δεν δέχονται μόνο φοιτητές Πολυτεχνείου, είναι PART TIME και επομένως συνδυάζονται εύκολα και με δουλειά. 4) Αλήθεια τι είναι πιο χρήσιμο, ένα 2ο Μεταπτυχιακό στο αντικείμενο της θέσης ή μία τρίτη ή τέταρτη γλώσσα,πχ Ισπανικά, Γερμανικά που τελικά στην πλειονότητα των θέσεων του δημοσίου δεν θα χρησιμοποιηθεί πουθενά ; (Δεν το λέω από προσωπικό όφελος-έχω τρίτη γλώσσα). 5) Εφόσον δεν υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των ξένων γλωσσών δεν θα πρέπει επίσης να υπάρχει περιορισμός στους μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών. 6) θα είναι προκλητική η μοριοδότηση του 2ου μεταπτυχιακού με λιγότερο από 150 μόρια, που άλλωστε ήταν και η μοριοδότηση πριν το νέο νομοσχέδιο. Σε περίπτωση που το νέο σχέδιο δεν αλλάξει προτείνω όλοι να απευθυνθούμε στο Συνήγορο του Πολίτη (site (http://www.synigoros.gr/contact_submit.htm), όπως άλλωστε έχει ήδη προταθεί στη διαβούλευση από άλλον σχολιαστή. 7) Η συνάφεια του μεταπτυχιακού δεν πρέπει να καταργηθεί. 8) Αν θέλουνε τους ΑΡΙΣΤΟΥΣ και όχι τους ΑΡΕΣΤΟΥΣ δεν θα πρέπει να υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ σε ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝ, ούτε επομένως στους μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών. Εξάλλου αν το πτυχίο του Πολυτεχνείου ισοδυναμίσει με πτυχίο+Master όλοι οι μηχανικοί του Πολυτεχνείου που συμμετέχουν σε διαγωνισμούς ΑΣΕΠ θα έχουν ένα master λόγω πτυχίου και ακόμα και το 1ο master δεν θα μοριοδοτείται. Έτσι αν δεν προβλεφθεί η μοριοδότηση τουλάχιστον 3 μεταπτυχιακών, η ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ θα είναι σχεδόν σίγουρη. Γενικά, το σύστημα της μοριοδότησης είναι μια ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ. Γιατι λοιπόν να στρεφόμαστε ενάντιον των Μεταπτυχιακών και όχι των Ξένων Γλωσσών; Γιατί είμαστε ΥΠΕΡ της ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ και ΚΑΤΑ της ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ;