Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτων΄Αρθρο 11 Στάθμευση αυτοκινήτων.Σχόλιο του χρήστη Φώτης Δημόπουλος | 20 Οκτωβρίου 2009, 01:56
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κινήσεις σαν και αυτή που κάνετε είναι ελπιδοφόρες. Θέλω να ελπίζω οτι το μέσο αυτό επικοινωνίας δεν θα λειτουργήσει απλά ως ένας χώρος έκθεσης απόψεων (έτσι για να τα βγάζουμε από μέσα μας...) αλλά ως ένα νέο εργαλείο προώθησης ιδεών προς εσάς στην κεντρική διαχείρηση, άλλα και μέσο κατανόησης των προβλημάτων των πολιτών. Με τη σειρά μου θα ήθελα να τονίσω τη σημασία της τήρησης του Κ.Ο.Κ. από τους οδηγούς υπηρεσιακών οχημάτων του Δημοσίου. Πράγματι δεν γνωρίζω και εγώ έαν υπάρχουν διατάξεις που καλύπτουν το κομμάτι αυτό. Όμως η έως τώρα συμπεριφορά των οδηγών κρατικών οχημάτων (συμπεριλαμβανομένων και αυτών στα μέσα μαζικής μεταφοράς),δείχνει είτε την ανυπαρξία τέτοιων διατάξεων, είτε την αδιαφορία των υπαλλήλων για αυτές, η οποία προφανώς προκύπτει απο τη ανυπαρξία ελέγχου ή την ατιμωρησία). Οποιαδήποτε παραβάση του Κ.Ο.Κ από κρατικό υπάλληλο (εν υπηρεσία φυσικά) θα πρέπει να τιμωρείται με πρόστιμο πολλαπλάσιο του κανονικού, ενώ παράλληλα θα πρέπει να υπάρχει και πειθαρχική δίωξη προς τον παραβάτη. Σε μεγάλες εταιρίες (και όχι μόνο) του ιδιωτικού τομέα, στην Ελλάδα και το εξώτερικο, δίνεται ιδιαίτερη βάση στην τήρηση των κανόνων λειτουργίας και "ηθικής" της εκάστοτε εταιρίας, κάτι που θα πρέπει να ισχύει σε μεγαλύτερο βαθμό στο δημόσιο τομέα.