• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος Ζαγαλίκης' | 17 Νοεμβρίου 2009, 18:17

    Κατά αρχήν, η προσπάθεια είναι στο σωστό δρόμο, αναλυτικά: 1)ορθή η κατάργηση της προσαύξησης του 50% 2)ορθή η κατάργηση της συνέντευξης (στην Ελλάδα ποτέ δεν θα είναι αντικειμενική) 3)ορθή η κατάργηση της μοριοδότησης παρακολούθησης προγραμμάτων ή σεμιναρίων επαγγελματικής κατάρτισης του Ο.Α.Ε.Δ, αλλά μόνο σε Π.Ε. και Τ.Ε να ισχύει για Δ.Ε. αλλά με λιγότερη μοριοδότηση 30-40 μόρια (εφόσον βελτιωθούν και δεν είναι όπως σήμερα). 4)η συνάφεια του μεταπτυχιακού/διδακτορικού τίτλου είναι αυτονόητη γιατί να καταργηθεί 5)η μοριοδότηση για κάθε μεταπτυχιακό/διδακτορικό να διατηρηθεί 6)η μοριοδότηση στο πρώτο πτυχίο να μειωθεί (πχ. αντί 100 να γίνει 70 ή 80) λόγο πολλών άριστων (10΄) από χώρες της πρώην Ανατολικής Ευρώπης (πτυχία επί πληρωμή) 7)να καταργηθούν οι ξεχωριστές θέσεις για πολύτεκνους/τρίτεκνους και να δοθεί μοριοδότηση ανάλογα με τον αριθμό των τέκνων (πχ. 200 μόρια και 50 για κάθε τέκνο, ή σε έναν γονέα 100 μόρια για κάθε παιδί) 8)η μοριοδότηση μεταπτυχιακού/διδακτορικού να γίνει 200 και 600 αντίστοιχα ( δεν συγκρίνεται η εξειδίκευση, η δυσκολία, και οι γνώσεις μεταξύ των δυο) 9)να είναι απαραίτητη η καλή γνώση μιας τουλάχιστον ξένης γλώσσας (φυσικά όλων της Ε.Ε.). Πιστεύω ότι αν γίνουν αυτά, θα αποκατασταθεί η δικαιοσύνη, και επιτέλους σταδιακά το δημόσιο θα στελεχωθεί με ικανά άτομα, φυσικά πρέπει να αλλάξει και ο τρόπος εξέλιξης των δημοσίων υπαλλήλων, με παράλληλες υποχρεωτικές μετατάξεις ανάλογα με τα προσόντα του κάθε υπαλλήλου.