Αρχική Σχέδιο νόμου του Υπουργείου ΕσωτερικώνΆρθρο 7 Μεταβίβαση κυριότητας ακινήτων – Αντικατάσταση παρ. 18 άρθρου 24 ν. 2130/1993Σχόλιο του χρήστη ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΒΕΖΕΣΤΕΝΤΖΗΣ | 1 Μαρτίου 2022, 21:15
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΑΠ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΙΑΒΟΥΛΕΨΗΣ Όσοι έχουν σχέση με τα ακίνητα , τις μεταβιβάσεις εμπράγματων δικαιωμάτων και ηλεκτροδότησης διαπιστώνουν την δυσλειτουργία με την έκδοση πιστοποιητικού ΤΑΠ από τους δήμους και την χρονική καθυστέρηση έκδοσης των. Είναι μια πληγή που χρειάζεται θεραπεία για τους παρακάτω λόγους. 1. Η τριήμερη έκδοση πιστοποιητικού ΤΑΠ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΠΟΤΕ ειδικά την περίοδο covit που το 50% της εργασίας διεκπεραιωνόταν ηλεκτρονικά από το σπίτι. 2. Οι συμβολαιογράφοι δεν υποδεικνύουν και δεν κατευθύνουν τους πελάτες τους στην διαδικασία της κατάθεσης του 3 της χιλίοις της αξίας του μεταβιβαζόμενου ακινήτου. 3. Αναζητείται ΤΑΠ για οικόπεδα κενά που οι δήμου δεν προσέφεραν ποτέ καμία μορφής υπηρεσία. 4. Αναζητείται ΤΑΠ στα εκτός σχεδίου αγρούς για τον προαύλιο χώρο (ακάλυπτο αγρό) που χρησιμοποιούν τα επαγγελματικά κτίρια ή αποθήκες. 5. Βεβαιώνουν - υποχρεώνουν όλο το ΤΑΠ στον αιτούντα αν και το ακίνητο είναι ποσοστό εξ αδιαίρετου και ανήκει σε πολλούς συνιδιοκτήτες . 6. Απαιτούν χαρτιά από τον αιτούντα για λογαριασμό των συνιδιοκτητών συγκυριών που είναι προσωπικά στοιχεία των συγκυριών. 7. Για μηδαμινά ποσά απαιτούν οι υπάλληλοι των δήμων συνημμένες βεβαιώσεις από την ΔΕΗ. 8. Για νέα ηλεκτροδότηση κτιρίων απαιτείται 6 μήνες καθυστέρηση οι 2 μήνες από τους 6 καθυστέρησης έχουν σχέση με τους δήμους. 9. Οι υπάλληλοι των δήμων χρειάζονται εκπαίδευση και επιμόρφωση. 10. Τα βεβαιωμένα ΤΑΠ οφείλουν σε μερικές περιπτώσεις προστύμματα και οι προσαυξήσεις που ανέρχονται μέχρι και 500% 11. Υπάρχουν χώροι που έχουν διακόψει το ρεύμα αλλά οι ιδιοκτήτες τους χρησιμοποιούν σαν αποθηκευτικούς χώρους ιδίαν χρήση απρόσοδους , σε τυχόν πρόσκληση υπάλληλου ΟΤΑ βεβαιώνονται ως χρησιμοποιούμενοι και με χρέωση κανονικά ΤΑΠ. 12. ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ 1. Παραγραφή οφειλής πέρα της 5ετίας. 2. ΤΑΠ θα οφείλουν μόνο τα δομημένα κτίρια. 3. Τα κτίρια με επεξεργασία ανάκυκλούμενων υλικών ελάχιστο ΤΑΠ και η επιβάρυνση του ΤΑΠ σε σχέση με το εμβαδόν των γραφείων και μόνο. 4. Τα βιομηχανικά κτίρια και οι αποθήκες η επιβάρυνση του ΤΑΠ θα υπολογίζεται το 10% του κτιρίου. 5. Προσκόμιση στον συμβολαιογράφο της αίτησης βεβαίωσης ΤΑΠ πρωτοκολλημένη και όχι την βεβαίωση οφειλής. 6. Μόνο μια μελέτη μπορεί να αποδείξει εάν συμφέρει πολίτες πολιτεία και δήμους . Το ΤΑΠ έχει αναδειχθεί ένα πολύπλοκο αντικείμενο γραφειοκρατίας όλοι αυτοί που εργάζονται για την έκδοση του ΤΑΠ και η διαδικασία που ακολουθείται, μήπως αυτά που εισπράτουν είναι λιγότερα σε σχέση με αυτά που ξοδεύονται για να εισπράξουν το (ΤΑΠ). 7. Κατάργηση της δήλωσης προς ΟΤΑ για την διακοπή ρεύματος και κατά συνέπεια παύση του ΤΑΠ . Πρέπει να λειτουργήσουν τα τεκμήρια του Ε2 , και οι απόδειξες δίκοπής ρεύματος. Με όλο το σεβασμό ΝΙΚΟΛΟΑΣ ΒΕΖΕΣΤΕΝΤΖΗΣ