Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτων΄Αρθρο 1 Υπηρεσίες που έχουν δικαίωμα χρήσης υπηρεσιακών αυτοκινήτων.Σχόλιο του χρήστη ΙΩΑΝΝΗΣ Σ.ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ | 20 Οκτωβρίου 2009, 01:45
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΚΑΛΗ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΧΩΡΙΣ ΑΛΛΟ.ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΤΩΝ ΠΡΟΘΕΣΕΩΝ ΜΟΥ ΝΑ "ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ" ΩΣ ΠΟΛΙΤΗΣ, Ή "ΠΑΜΕ ΜΑΖΙ" ΔΕ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΠΕΥΣΩ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΜΟΥ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΘΑΥΜΑΣΜΟ ΜΟΥ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΟΤΙ ΕΛΛΟΧΕΥΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΚΦΥΛΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΟΡΩΝ, ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΑΛΛΗ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ, ΟΤΑΝ 1.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ Η ΜΕΤΡΟΥ.(ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΜΕΤΡΟΥ ΚΑΙ ΥΠΟ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΜΟΡΦΗ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΤΑΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ,ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΗΘΚΑ ΟΡΘΟ , ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΟΡΘΟ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΟΡΘΟ, ΑΙΣΘΗΤΙΚΑ(ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ) ΟΡΘΟ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΟΡΘΟ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΟΡΘΟ ΚΛΠ). 2.ΕΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΕΠΙ ΤΗΣ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑΣ ΣΕ Ο,ΤΙ ΑΦΟΡΑ ΚΥΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΤΑΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟΥ. ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΦΟΡΟΥΝ, ΤΟ ΚΥΡΙΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΠΕΙ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ "ΟΡΘΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ" ΤΟΥ ΜΕΤΡΟΥ, ΤΟ "ΓΙΑΤΙ" ΚΑΙ "ΠΟΣΟΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ" ΚΛΠ ΚΛΠ. Ή ΜΕ ΤΙ ΟΡΕΞΗ ΝΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΤΩ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΣΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ? 2. ΕΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΔΡΑΣΗ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΜΕ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΩΣΤΕ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ (ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΕΣΤΩ ΜΙΑ ELITE ΠΟΛΙΤΩΝ ΔΥΣΤΥΧΩΣ)ΝΑ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΤΗ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ. 3.ΕΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΙΕΡΑΡΧΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΠΟΥ ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ, Η ΠΧ.ΠΡΟΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ. 3.ΕΑΝ Η ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ "ΕΠΩΦΕΛΟΥΜΕΝΟΥΣ" ΠΟΥ ΩΣ ΔΕΙΓΜΑ Η ΔΕΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΟΥΝ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ (ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ "ΔΕΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΝ"),Η ΠΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΣΟ ΠΟΛΙΤΗ Η ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ (ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΤΟΥΣ ΣΕΒΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΟΥΣ ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ, ΔΗΛΑΔΗ ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΜΕ ΚΑΤΑΝΟΟΥΝ Η ΚΑΤΑΝΟΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΟΥ). Η ΙΔΙΑ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΣΥΝΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΕΥΤΥΧΩΣ Η ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ ΠΟΛΙΤΗ.ΜΕΡΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΚΛΑΪΚΕΥΜΕΝΑ , ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΓΙΑ ΛΑΪΚΙΣΜΟ,ΘΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΟΥΣΑΝ ΣΤΗ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ (ΟΠΩΣ ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΟΠΑΠ) ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΥΤΗ Η ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΕΠΩΦΕΛΟΥΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΜΕΡΙΔΑΣ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΩΝ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΜΕΤΡΟ (Π.Χ.ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΑΣ ΑΥΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ,ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ,ΛΑΤΡΕΙΣ ΤΗΣ ΜΙΑΣ Η ΤΗΣ ΑΛΛΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΑΝΤΙΡΡΥΠΑΝΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ,ΦΙΛΟΙ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ, ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΚΛΠ). 4.ΕΑΝ ΤΟ ΠΡΟΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΘΕΜΑ, ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΝΕΟΥ "ΘΕΣΜΟΥ" ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ, ΔΕΝ "ΕΜΠΝΕΕΙ" ΩΣ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΕΙΤΕ ΔΙΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΔΕΙ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΑ ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΓΡΑΦΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ,ΕΙΤΕ ΔΙΟΤΙ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ ΤΗ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΙΕΡΑΡΧΕΙ ΥΨΗΛΑ ΣΤΙΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ, ΕΙΤΕ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΓΡΙΕΜΕΝΗ, ΕΙΤΕ ΔΙΟΤΙ ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΕΙ, ΕΙΤΕ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΗ, ΕΙΤΕ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΣΠΑΤΑΛΗΣΕΙ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ (ΟΧΙ ΠΑΝΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ) ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΟΧΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΎΜΕΝΗΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ. ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΠΛΗΡΗ ΜΕΤΡΗΣΙΜΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ,(ΘΕΩΡΩ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ Η ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΡΟΗΓΗΘΟΥΝ) ΘΕΩΡΩ ΚΑΤΑ ΔΙΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ: *Η ΣΥΜΒΟΛΙΚΗ ΤΟΥ ΑΞΙΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΑ, *Η ΤΕΧΝΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΟΥ ΑΞΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑΣ (ΠΛΗΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΔΙΑΣΤΑΣΗΣ) ΜΕΤΡΙΑ *Η ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ ΠΡΟΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΕΛΛΙΠΗΣ (ΛΕΙΠΕΙ ΣΑΦΗΣ ΜΕΤΡΗΣΙΜΟΣ ΣΤΟΧΟΣ Η ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΕ ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΒΟΎΛΕΥΣΗ *Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΠΟΔΟΧΗ ΘΕΤΙΚΗ (ΜΕ ΠΡΩΤΗ ΜΑΤΙΑ,ΧΩΡΙΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ) *Η ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΘΕΤΙΚΗ ΣΗΜΕΙΟΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΩΣ ΜΗΝΥΜΑ, ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΠΑΣΧΕΙ ΑΠΟ ΑΠΟΨΗ ΑΕΙΦΟΡΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ (ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ , ΔΗΛΑΔΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΤΟΧΟ).ΕΠΙΜΕΝΩ, ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΣ ΑΥΤΟΣ Ο ΣΤΟΛΟΣ? .ΝΕΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ, ΝΕΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ.ΣΤΙΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2 ΕΚΤΙΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΣΟ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΣΥΡΟΜΕΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ? ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΟΤΕΡΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΝΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ? *ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΟΡΘΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΣΤΟΛΟΥ:ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ(ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΚΗ ΠΡΟΒΛΕΨΗ) *ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ IMAGE ΤΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΟΛΟΥ: ΠΙΟ ΜΟΝΤΕΡΝΟ, ΔΙΟΛΟΥ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΕΩΣ ΟΛΙΓΟΝ "ΑΒΟΛΟ" ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΥΧΕΣ ΜΑΣ ΝΑ "ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ" ΓΙΑ "ΠΑΜΕ ΜΑΖΙ" ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ. ΔΕ ΜΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ ΔΙΟΛΟΥ ΤΟ "ΣΠΕΥΔΕ ΒΡΑΔΕΩΣ", ΑΛΛΑ "ΣΠΕΥΔΕ".