• Σχόλιο του χρήστη 'σπυρίδων' | 17 Νοεμβρίου 2009, 19:23

    Ειναι άδικο για όσους έχουν κάνει δεύτερο μεταπτυχιακό να μη προσμετρηθεί με ίσα τουλάχιστον μόρια με το πρώτο. Το μεταπτυχιακό έχει αποκτηθεί με κόπο (εισαγωγικές εξετάσεις, μελέτη και διπλωματικές εργασίες) και χρήμα (δίδακτρα αλλά και χαμένα μεροκάματα, ένσημα και μισθοί). Όταν έκανα το δεύτερο μεταπτυχιακό μου είχα συμφοιτητές 35 και 40 ετών που ξαναγύρισαν στα θρανία θυσιάζοντας οικογένεια και δουλεία για τα μόρια και την ελπίδα. Αυτός ο κόπος και το χρήμα πρέπει να αποζημιωθούν κάπως (αν όχι με μόρια τότε ίσως δικαστικά για οικονομική αποζημίωση. Επειδή παρατηρώ ότι υπάρχει μία διαρροή για 60 μόρια στο δεύτερο μαστερ (για να δουν αντιδράσεις) θα ήθελα να τονίσω ότι δεν πρέπει να μας βάζουν στη λογική του παζαριού ειδικά επειδή απευθύνονται σε επιστήμονες και μορφωμένους ανθρώπους. Είναι άδικο να μας υποβιβάζουν σε τέτοιο επίπεδο. Θα πρέπει να διατηρηθεί και η μοριοδότηση σε συναφές αντικείμενο. Η κατάργηση του σεμιναρίου ΟΑΕΔ 70 μορίων (που ήταν το παράθυρακι για τα βύσματα) είναι θετικό μέτρο. Η κατάργηση της προσαύξησης θετικό (μιας και η προυπηρεσία σε ιδιωτικό και δημόσιο πρέπει να είναι ισάξια αλλά και με αυτό το μέτρο βγάζει κόσμο που με πονηρίες και ψευδείς υπεύθυνες δηλώσεις πήγαιναν από την μία υπηρεσία στην άλλη χωρίς να δηλώνουν το κώλυμα με σκοπό τα μόρια με προσαύξηση) ΑΛΛΑ περιέχει μία δόση αδικίας αφού "πετάει" κόσμο μεγάλο σε ηλικία που επέλεξαν για την προσαύξηση και μόνο φορείς του δημοσίου για εργασία. Κάτι θα πρέπει να γίνει και γι αυτούς που έχουν πάνω από 2 χρόνια στον ίδιο φορέα πχ σε μία τριετία ή 4ετία. Η μοριοδότηση ξένων γλωσσών δεν μπορεί να ισχύει απεριόριστα. Τα Αγγλίκα πρέπει να έχουν μεγαλύτερο βάρος από τις άλλες γλώσσες. Γιατί να μην ισχύει και εδώ το όριο των 2 πτυχίων; Ο βαθμός πτυχίου είναι καθαρά υποκειμενικός και δεν θα έπρεπε να δίνει τόσο μεγάλη βάση αφού δεν έχει γίνει αξιολόγηση των πανεπιστημίων με κάποιον συντελεστή. Δίκαιο κρίνω αυτό που έχω διαβάσει περί συντελεστή με βάση τον μέσο όρο πτυχίων που αποφοιτούν (και είναι εύκολο να βγει από τα αρχεία των πανεπιστημίων). Το τεστ δεξιοτήτων δεν μπορεί να έχει την ίδια ισχύ με ένα διδακτορικό. Δεν μπορεί ένα τεστ να κρίνει κατα μεγάλο βαθμό το μέλλον ενός ανθρώπου. Συγνώμη με το μακροσκελές κείμενο αλλά το θέμα αυτό έχει προβληματίσει και στεναχωρέσει πολύ κόσμο που βλέπει ότι αναθεωρεί όνειρα, στόχους και ελπίδες επειδή μερικοί αποφασίζουν να αλλάξουν τους όρους με μερικά άδικα μέτρα. Σπουδάσαμε και έχουμε αξιοπρέπεια και νοημοσύνη να απαιτούμε αυτό που ακριβώς μας αναλογεί και τίποτε παραπάνω.