Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτων΄Αρθρο 1 Υπηρεσίες που έχουν δικαίωμα χρήσης υπηρεσιακών αυτοκινήτων.Σχόλιο του χρήστη Ελένη Β. | 20 Οκτωβρίου 2009, 01:35
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αρχικά να συγχαρώ αυτή την καινοτομία της δημόσιας διαβούλευσης, πρωτόγνωρη για τα ελληνικά δεδομένα. Θεωρώ ότι μέσα από το διάλογοι μόνο θετικά συμπεράσματα μπορούν να προκύψουν. Η άποψή μου, όσο αφορά τα κρατικά αυτοκίνητα, συμφωνεί με των περισσοτέρων. Η φύση της δουλειάς του καθένα μας, έχει τα υπέρ και τα κατά της. Ο τρόπος μετάβασης στο χώρο εργασίας μας, ή κάποιες άλλες υποχρεώσεις που μπορεί να προκύψουν σε σχέση με τη μετακίνησή μας, είναι αναπόσπαστο κομμάτι της. Πολύ περισσότερο, όταν συζητάμε για δημόσιο χρήμα, άρα χρήματα όλων των Ελλήνων φορολογούμενων πολιτών. Σ΄αυτή τη βάση δε μπορούμε πλέον να συζητάμε για αμέτρητους προνομιούχους υπαλλήλους αιρετούς και διορισμένους. Η πολιτεία έχει ήδη φροντίσει αυτοί οι «προνομιούχοι» να αμείβονται με παχυλούς για τα δεδομένα μισθούς και μάλιστα οι ακόμη περισσότερο ευνοημένοι και με μισθό από δύο θέσεις, π.χ. αντινομάρχης-δημόσιος υπάλληλος. Δυστυχώς η νοοτροπία είναι ότι πρώτα κάνω τα πάντα για να εξασφαλίσω μία θέση, π.χ. υπάλληλος σε τεχνική υπηρεσία και έπειτα ζητώ και αυτοκίνητο και χιλιομετρική απόσταση και οδηγό και 3.000,00 ευρώ το μήνα. Το παράδειγμα στον πολίτη ας το δώσουν πρώτοι απ’ όλους οι αιρετοί μας και ας καινοτομήσουμε με την κατάργηση των κρατικών αυτοκινήτων, πλην ελαχίστων. Tέλος ας επενδύσουμε όλα αυτά τα χρήματα στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, σε ποδηλατοδρόμους, σε πεζοδρόμια.