• Σχόλιο του χρήστη 'Χάσαμε τα μόρια (stop). Τι γίναν? (stop). Γίναν από τυρί, φάκα (stop)' | 17 Νοεμβρίου 2009, 21:23

    Κε Υπουργέ, Για ακόμη μία φορά γινόμαστε θεατές προεκλογικής υποσχεσιολογίας και μετεκλογικής ανακολουθίας λόγων και πράξεων. Το πολύ-αναμενόμενο και πολύ-διαφημιζόμενο προεκλογικά νομοσχέδιο φαίνεται περίτρανα ότι ήταν το τυρί στη φάκα για τους νέους ηλικιακά ψηφοφόρους. Ας δούμε όλοι ήρεμα ποιους εξυπηρετεί το νέο νομοσχέδιο. Κάθε λογικά σκεπτόμενος άνθρωπος θεώρησε προεκλογικά με αυτά που λέγατε ότι θα καταρτίσετε ένα νομοσχέδιο το οποίο θα μοριοδοτεί τα προσόντα του κάθε υποψήφιου. Κυρίως όμως ότι κάθε πολίτης στα πλαίσια της ισονομίας και της ισοπολιτείας θα έχει το δικαίωμα κατά τη διάρκεια της ζωής του αυτά τα προσόντα να τα βελτιώνει αλλά να προσθέτει και νέα αν το επιθυμεί και μπορεί, έχοντας τελικά αντίκρισμα, εκτός των άλλων, και σε μόρια. (Άλλωστε φτιάξατε και υπουργείο «Δια βίου εκπαίδευσης») Δεν θα αναλύσουμε εδώ το δομικό πρόβλημα του συστήματος: Γιατί συμβαίνει αυτό και όλοι κυνηγάνε τα μόρια? Σύντομα όμως, γιατί εσείς, και οι προηγούμενοι, και οι πάρα-προηγούμενοι που ήσασταν πάλι εσείς και οι πάρα-πάρα-προηγούμενοι, που ήταν πάλι οι προηγούμενοι κ.λπ. φτιάξατε ένα ωραίο υπέροχο τίποτα. Η πραγματικότητα αυτή είναι. Επανέρχομαι λοιπόν μετά τη σύντομη παρένθεση στο θέμα. Καλύπτει κάτι από τα παραπάνω το παρόν νομοσχέδιο? Ποιο από αυτά? Το μόνο ή καλύτερα τους μόνους που εξυπηρετεί είναι τους κατόχους διδακτορικών και κανέναν άλλο. Πως είναι δυνατόν, ακόμη και μεταπτυχιακό να έχει κάποιος, να καλύψει την τεράστια απόσταση των 200 μορίων? Με 3 ξένες γλώσσες άριστα μόνο. Και επειδή οι κάτοχοι διδακτορικών έχουν ήδη μία αφού είναι προϋπόθεση για το διδακτορικό, τότε δεν θες 3 αλλά 4 ξένες γλώσσες άριστα. Διαγαλαξιακό ρεκόρ!!! Υπάρχουν συμπολίτες που λένε ότι πολύ καλά κάνατε και κόψατε τη μοριοδότηση του 2ου μεταπτυχιακού, μειώσατε την εμπειρία και πριμοδοτήσατε τον βαθμό πτυχίου θεωρώντας έτσι ότι θα βελτιωθούν οι ελπίδες τους. Μη γελιέστε, κανενός οι ελπίδες δεν αυξήθηκαν. Θα το δείτε πολύ σύντομα όλοι (πλην κατόχων διδακτορικών). Γιατί αν δεν έχει κάποιος μεταπτυχιακό θέλει 6 ξένες γλώσσες άριστα. Ρεκόρ Σύμπαντος!!!!!!!!! Δεν πρέπει να υπάρχει πλαφόν σε τίποτα. Η εξέλιξη είναι διαρκής. Κανενός η εξέλιξη δεν σταμάτησε όταν πήρε το πτυχίο ή όταν έπιασε δουλειά εκτός και αν ο ίδιος το θέλησε. Ευκαιρίες μέσα στα χρόνια σε όλους δίνονται, είτε μέσω της εμπειρίας, είτε μέσω μεταπτυχιακών, είτε μέσω νέων πτυχίων (κάντε αίτηση όσοι θέλετε και άλλο πτυχίο στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Υπάρχουν προπτυχιακά που οι αιτήσεις είναι λιγότερες από τις θέσεις) είτε μέσω διδακτορικών, είτε μέσω ξένων γλωσσών. Οι λιγότερες όμως αντικειμενικά είναι μέσω διδακτορικών. Και κυρίως γιατί υπάρχει το οικονομικό στη μέση. Είναι θέμα περισσότερο επιβίωσης παρά έλλειψης ικανοτήτων όπως σκόπιμα παρουσιάζεται από κάποιους. Οι πιο δυναμικές ηλικίες τις κοινωνίας δεν μπορεί διαρκώς να είναι τα ποντίκια στη φάκα. Δυστυχώς εμείς είμαστε η χαμένη γενιά, το κενό που θα υπάρξει στην εξέλιξη. Δίχως ασφάλεια και δίχως δουλειά. Το αν η μόνη ελπίδα για ένα καλύτερο μέλλον είναι όπως και σε όλα τα υπανάπτυκτα κράτη το δημόσιο δεν φταίμε εμείς, αλλά εσείς. Φτιάξτε τις προϋποθέσεις για τα παιδιά που είναι τώρα στο δημοτικό ή δεν έχουν γεννηθεί ακόμη για ένα καλύτερο μέλλον από αυτό των 300€ το μήνα. Προς το παρόν όμως φτιάχνεται τις προϋποθέσεις αποκλειστικά για τους διδάκτορες, που ενώ η θέση τους είναι στην έρευνα και στα πανεπιστήμια, προορίζονται πλέον για υπάλληλοι στις νομαρχίες. Τελοσπάντων κάντε ότι θέλετε, έτσι κι’ αλλιώς σε λίγο καιρό πάλι θα επινοηθούν διατάξεις οι οποίες με μαγικό τρόπο θα αυξάνουν τα μόρια κάθε απίθανης υπο-περίπτωσης. Είναι νομοτελειακό αυτό! Κλείνοντας, σας παρακαλώ πολύ να κατεβάστε το παράδειγμα που έχετε αναρτήσει για τον υπολογισμό των μορίων. Είναι τόσο αστείο που ούτε θέμα στο Τεστ Δεξιοτήτων δεν θα έμπαινε. Όλοι ξέρουμε πως υπολογίζονται, δεν χρειάζεται να έχουμε διδακτορικό να κάνουμε στοιχειώδεις πράξεις.