Αρχική Αναμόρφωση συστήματος προσλήψεων και καθολική υπαγωγή τους στον πλήρη έλεγχο του ΑΣΕΠΆρθρο 6 Τεστ δεξιοτήτωνΣχόλιο του χρήστη ΝΙΚΟΣ | 17 Νοεμβρίου 2009, 22:38
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κύριε Υπουργέ Επιθυμώ να τοποθετηθώ για την απόφαση σας να μην μοριοδοτήσετε τον δεύτερο μεταπτυχιακό τίτλο . Ποιά είναι η λογική μιας τέτοιου είδους απόφαση; Απο πότε η επιθυμία για γνώση σταμάτησε να επιβραβεύεται;Ειδικά σε μιά εποχή όπου η έμφαση στην παιδεία σηματοδοτεί το στίγμα προόδου των σύγχρονων κοινωνιών, θα περίμενε μάλλον κανείς το αντίθετο . Τί λοιπόν συμβαίνει; Αναφορικά με την απόφαση σας αυτή μπορώ μόνο να εικάσω ότι στηρίζεται στην ισοπεδωτική κατ'εμε λογική ,της άνεσης χρόνου ή χρήματος την οποία επιλεκτικά διαθέτει μια μερίδα συμπολιτών μας , υποθέτοντας ταυτόχρονα ότι όλοι οι υπόλοιποι θα ήθελαν μεν αλλά δεν μπορούν δε να λειτουργήσουν κατ' αντίστοιχο τρόπο . Η λογική αυτή , εάν ακολουθείται , ενέχει ένα σημαντικό βαθμό αυθαιρεσίας σε βάρος εκείνων οι οποίοι δεν έχουν τα μέσα ή την άνεση του χρόνου ωστόσο όμως επιθυμούν την γνώση τόσο ως στοιχείο επαγγελματικής κατάρτισης καί ειδίκευσης , όσο καί γιατί συνάδει με την γενικότερη μαθησιακή κουλτούρα την οποία ανεπτύξαν σε όλα τα χρόνια της ζωής τους . Ακόμα όμως καί αν δεχτούμε ότι ο δεύτερος τίτλος συνιστά πράγματι στοιχείο κοινωνικής ανισότητας ,τί είδους κοινωνική πολιτική είναι αυτή που συνεισφέρει η μή μοριοδότηση του δεύτερου τίτλου ; Κλείνοντας θα ήθελα να εστιάσω σε τρία σημεία 1) για τα περισσότερα μεταπτυχιακά στην Ελληνική επικράτεια το κόστος δεν είναι σημαντικό καί έχει περισσότερο συμβολικό χαρακτήρα . Ωστόσο η εισαγωγή σε ένα μεταπτυχιακό πέρα απο την διαθεσιμότητα των χρημάτων , συνεπάγεται καί πολύ δύσκολες εισαγωγικές εξετάσεις καί αυτό δεν συνιστά στοιχείο ανισότητας απ 'οσο θυμάμαι 2) θα μπορούσε να μην υπάρξει η λογική των ακρών , με την έννοια ότι ένας δεύτερος τίτλος θα μπορούσε κάλλιστα να μοριοδοτείται λιγότερο καί όχι καθόλου όπως προτείνεται τώρα 3) τέλος θα ήθελα να ρωτήσω το αυτονόητο : πιστεύουμε ως κοινωνία στην παιδεία καί ποια είναι η αξία της διατεινομένης δια βιού μάθησης αν αυτοαναιρείται από όσους την ευαγγελίζονται; Με τιμή