• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρια Χριστάκη' | 17 Νοεμβρίου 2009, 22:12

    Θα ήθελα να επισημάνω ότι αναξάρτητα από το αν κάποιος έχει τη δυνατότητα να σπουδάσει δεν μπορούμε να μην θεωρούμε τις σπουδές προσόν. Όσον αφορά το μεταπτυχιακό τίτλο πραγματικά πιστεύω ότι η συνάφεια Δεν πρέπει να καταργηθεί μια που ένας άνθρωπος που έχει κάνει έρευνα πάνω σε ένα αντικείμενο δεν μπορεί να μπαίνει στην ίδια ζυγαρία με κάποιον που έχει κάνει έρευνα σε κάποιο άλλο. Όσοι έχουν μεταπτυσιακό τίτλο γνωρίζουν ότι ο πρώτος στόχος ένος τέτοιου διπλώματος έιναι να σε μάθει τρόπους έρευνας και δουλειάς ώστε να καταφέρεις να ανεξαρτοποιηθείς και να έισαι σε θέση να διάγεις αυτόνομα πλέον έρευνα πάνω στο αντικείμενο. Στη συνέχεια μέσα από αυτή τη διαδικασία εξειδικέυεσαι σε αύτο που έχεις επίλέξει και εμβαθύνεις σε αυτό. Μπορούμε λοιπόν να πούμε ότι όποιος έχει μεταπτυχιακό έχει κατακτήσει το πρώτο κομμάτι αλλα δεν παύει να είναι γνώστης ένος συγκεκριμμένου αντικειμένου το οποίο και κατέχει καλύτερα από άλλους. Δεν είναι δυνατόν λοιπόν να καταργηθεί η συνάφεια θέσης και μεταπτυχιακού. Θα πρέπει επίσης να σκεφθείτε ότι αυτό θα οδηγήσει τους νέους στα λεγόμενα εύκολα μεταπτυχιακά που δεν διαπραγματέυονται εξειδικευμένες έννοιες, μόνο και μόνο για να πάρουν το χαρτί. Σχετικά με σχόλια που διάβασα, εννοείται ότι και η εμπειρία είναι εξίσου σημαντική μια που και αυτή παράγει άτομα που είναι γνώστες του εκάστοτε αντικειμένου. Δεν μπορούμε όμως να ισοπεδώνουμε τις προσπάθειες τόσων ανθρώπων που μέσα απο το μεταπτυχιακό τους προσπαθούν να αποκτήσουν μια εξειδίκευση και να κατευθύνουν όσο μπορούν την καριέρα τους προς τη κατεύθυνση που τους ενδιαφέρει και να ανάγουμε το τίτλο σε ένα ακόμη χαρτί.