Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτωνΚαθιέρωση ανωτάτου ορίου κυβισμού Κρατικών Αυτοκινήτων και άλλες διατάξειςΣχόλιο του χρήστη Χιωτίνης Μιχαήλ | 20 Οκτωβρίου 2009, 05:14
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Γενικώς η χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου είναι θετική για την τσέπη του φορολογούμενου εαν μιλάμε για μεγάλο στόλο αυτοκινήτων με τα οποία μετακινούνται πρόσωπα με μικρή πιθανότητα να στοχοποιηθούν. Σε αυτήν την περίπτωση μπορούν να χρησιμοποιηθούν επιβατηγά μοντέλα με το δοκιμασμένο συνδυασμό μικρού κυβισμού και υπερτροφοδότησης, που εξασφαλίζουν χαμηλές καταναλώσεις για χαλαρή χρήση και στην κίνηση, στα φανάρια, κτλ, αλλά όμως δίνουν επιδόσεις ώστε όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν οι μετακινήσεις να γίνονται πιο γρήγορα και επομένως πιο παραγωγικά. Όμως ο περιορισμός του κυβισμού σε κάποιες περιπτώσεις σημαντικών προσώπων δεν αποτελεί θετικό μέτρο όπως ειπώθηκε και από άλλους, για λόγους ασφαλείας και διότι μιλάμε για ασήμαντο αριθμό αυτοκινήτων και δεν θα επιφέρει ουσιαστική διαφορά στο κόστος. Σε κάθε περίπτωση μην ξεχνάμε τον παράγοντα του βάρους του οχήματος και της τεχνολογίας του κινητήρα, ο οποίος είναι αρκετά σημαντικός. Ιδανική λύση σε κάθε περίπτωση αποτελούν τα οχήματα με κινητήρες Ντίζελ, που προσφέρουν μεγάλη ροπή και πολύ μικρότερη κατανάλωση.