Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτωνΆρθρο 15 Αναστολή προμήθειας Κρατικών Αυτοκινήτων και αντικατάστασή τους με αυτοκίνητα χαμηλών ρύπων και κυβισμού – Μεταβατικές διατάξεις.Σχόλιο του χρήστη Χιωτίνης Μιχαήλ | 20 Οκτωβρίου 2009, 06:49
Τα υβριδικά δεν είναι φιλικά προς το περιβάλλον. Η περισσότερη ενέργεια που απαιτείται για την κατασκευή τους υπερτερεί κατά πολύ των ενεργειακών κερδών από τη χρήση τους. Επίσης οι μπαταρίες τους περιέχουν τοξικές ουσίες που ρυπαίνουν σημαντικά περισσότερο κατά την απόρριψη τους από ότι ρυπαίνουν με διοξείδιο του άνθρακα και καταναλώνουν ενέργεια και συνεπώς ρυπαίνουν κατά την ανακύκλωσή τους. Τα ηλεκτρικά δεν είναι καθόλου "καθαρά" διότι η ηλεκτρική ενέργεια προφανώς θα έχει προέλθει από καύση λιγνίτη. Η προφανής λύση είναι : 1.μικρός κυβισμός και υπερτροφοδότηση (τούρμπο) σε βενζινοκίνητα 2.χρήση οχημάτων με κινητήρες ντίζελ που καταναλώνουν σημαντικά λιγότερο και φνηνότερο καύσιμο, ενώ είναι καθαρότερα στις εκπομπές τους. 3.οχήματα με μικρότερο βάρος Γενικώς ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ας στοχεύσουμε στην άσκοπη κατανάλωση ενέργειας και στα πραγματικά περιβαλλοντικά προβλήματα (όπως απόρριψη τοξικών μπαταριών) και λιγότερο στην όλο και αυξανόμενη υστερία γύρω από τον περιορισμό των εκπομπών διοξειδίου. Υπάρχουν πολύ σημαντικότεροι ρύποι.