Αρχική Αναμόρφωση συστήματος προσλήψεων και καθολική υπαγωγή τους στον πλήρη έλεγχο του ΑΣΕΠΆρθρο 5 Επανακαθορισμός εμπειρίας για διορισμό ή πρόσληψη προσωπικούΣχόλιο του χρήστη IRINI IOANNOY | 18 Νοεμβρίου 2009, 12:00
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΣΧΕΔΟΝ ΤΩΝ ΔΙΟΡΙΣΘΕΝΤΩΝ ΕΧΟΥΝ 150 Ή 70 ΜΟΡΙΑ ΑΠΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΟΥ ΟΑΕΔ. ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΤΟ ΜΕΣΟ. Η ΙΔΙΑ Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΤΟΥ ΟΑΕΔ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ ΟΤΑΝ ΘΕΛΗΣΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΩ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΩ ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΕΣΟ. ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΑ STAGE ΟΤΑΝ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΟΥ ΟΑΕΔ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΕΥΚΟΛΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΒΟΛΕΜΑΤΟΣ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΚΑΝΕΝΟΣ? ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟΥ ΜΕΤΡΑΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΣΧΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΕΧΕΙ ΑΠΟΚΤΗΘΕΙ. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΝΑΣ ΑΡΙΣΤΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΟΡΙΑ ΜΕ ΤΟ ΜΑΘΗΤΗ ΠΟΥ ΕΝΩ ΔΕΝ ΠΕΡΝΟΥΣΕ ΚΑΝ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΕΠΕΛΕΞΕ ΤΕΧΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ 19 ΚΑΙ ΠΑΝΩ. ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΙΛΑΜΕ ΟΤΑΝ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΔΙΟΡΙΣΘΕΝΤΩΝ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΕΧΝΙΚΑ ΛΥΚΕΙΑ? ΑΣ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΑΣΕΠ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΘΕΝΤΕΣ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΕΧΝΙΚΑ ΛΥΚΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΔΕ ΚΑΙ ΠΟΣΟΙ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΑ ΠΤΥΧΙΑ ΑΠΟ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΚΑΙ ΧΩΡΕΣ ΟΠΩΣ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ, ΡΟΥΜΑΝΙΑ ΚΛΠ. ΑΝ ΔΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟ ΓΡΑΠΤΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ. Η ΛΥΣΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΠΕ,ΤΕ,ΔΕ, ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ. ΓΡΑΠΤΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ (ΕΚΤΟΣ ΙΣΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ)ΟΠΟΙΟΣ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΣ ΠΕΡΑΣΕΙ. ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΑΣ ΜΕΤΡΑΝΕ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΙΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ, ΜΕΤΑΘΕΣΕΙ ,ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΚΛΠ. ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΑΔΙΚΙΑ ΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΑΣΕΠ 98 ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΟΥΝΕ (ΙΣΩΣ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ)ΚΑΙ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΓΡΑΠΤΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΙΣΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕΙ. ΓΙΑ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΚΑΘΟΡΙΣΤΕΙ ΜΙΑ ΒΑΣΗ (ΥΨΗΛΗ) ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΟΠΟΤΕ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΕΣ.