• Σχόλιο του χρήστη 'Παύλος Καραμάνης' | 13 Μαΐου 2022, 10:10

    H παρούσα νομοθετική ρύθμιση,αποτελεί ένα ακόμα επιφανειακό νομοθέτημα,το οποίο παρά τον τίτλο και τους διακηρυγμένους στόχους του εισάγει οξύμωρες και αντιφατικές ρυθμίσεις. Συγκεκριμένα, παρά τις μεγαλοπήβολες διακυρήξεις, "περί βελτίωσης της λειτουργίας των υπηρεσιών" ( άρθρο 1, παρόντος νομοσχεδίου) ή " τον καθορισμό ενός ενιαίου πλαίσιου δεξιοτήτων για το σύνολο του ανθρώπινου δυναμικού της δημόσιας διοίκησης" (άρθρο 2, παρόντος νομοσχεδίου), με την ρύθμιση του άρθρου 28 αναφορικά με την εξομάλυση της προσωπικής διαφοράς για όσους ήδη την λαμβάνουν και χωρίς καμία πρόβλεψη να τη λάβουν όσοι εισήχθησαν στο Υπ.Οικ. μετά το 2018,δημιουργεί περαιτέρω ανισσότητες μεταξύ συναδέλφων. Η άρση μισθολογικών ανισοτήτων μεταξύ υπαλλήλων που υπηρετούν στον ίδιο φορέα, είναι ουσιαστικά μονόδρομος, και μάλιστα όταν η Προσωπική Διαφορά αποδόθηκε στους υπηρετούντες υπαλλήλους του ΥΠ.ΟΙΚ, με τους Ν.4024/2011 (Α’ 226), Ν.4354/2015 (Α ́ 176) και τελευταία του Ν.4569/2018 (Α’ 179), έχοντας ως βάση την εφαρμογή της συνταγματικής αρχής της ισότητας. Η κατάφωρη μισθολογική ανισότητα που λαμβάνει χώρα εις βάρος όσων υπηρετούν στο ΥΠΟΙΚ μετά τον Οκτώβριο του 2018 συνεχίζεται. Υπάλληλοι που μεταταχθήκαν μετά τις 11-10-2018 λαμβάνουν μικρότερο μισθό, σε σχέση με άλλους συναδέλφους τους, ακόμη και σε περιπτώσεις που έχουν είτε λιγότερα τυπικά προσόντα, είτε λιγότερα χρόνια προϋπηρεσίας, αντιμετωπίζοντας τις ίδιες ή ακόμα μεγαλύτερες ευθύνες, είτε ανήκουν και σε χαμηλότερη βαθμίδα εκπαίδευσης! Είναι λυπηρό να διαπιστώνεται πως οι κρατούντες την εξουσία αρνούνται να αντιμετωπίσουν με σοβαρότητα το ζήτημα. Ωστόσο και οι κρίνοντες κρίνονται, και οι εκλογές δεν αργούν...