• Σχόλιο του χρήστη 'Μπαχτσεβανίδου Δ.' | 13 Μαΐου 2022, 13:42

    Η μη συμπερίψη πρόβλεψης σχετικά με την απόδοση προσωπικής διαφοράς στους υπηρετούντες στο ΥΠΟΙΚ και στους εποπτευόμενους από αυτό φορείς (μετά την 11η.10.2018) αποτελεί αδιαμφισβήτητα κατάφωρη παραβίαση των συνταγματικών μας δικαιωμάτων, όχι μόνο της ισότητας και της ίσης μεταχείρισης των εργαζομένων (ίδια αμοιβή για ίδια εργασία), αλλά και της αξιοπρεπούς διαβίωσης και του δικαιώματος προς εργασία (επιλογή εργασίας). Είναι δικαίωμά μου να επιθυμώ να εργάζομαι σε ελεγκτικό φορέα με εξειδικευμένο αντικείμενο νευραλγικής σημασίας, που ως εκ της ρυθμιστικής και ελεγκτικής του φύσεως μόνο δημόσιος φορέας θα μπορούσε να είναι. Σημειωτέον ότι η επιλογή μου έγινε μέσω ΑΣΕΠ με προκήρυξη άκρως απαιτητική όσον αφορά τα προσόντα (επαγγελματικά και εκπαίδευση). Όταν, όμως, ο μισθός μου υπολείπεται κατά πολύ άλλων συναδέλφων του ίδιου φορέα, οι οποίοι λαμβάνουν διαφορετική ο καθένας προσωπική διαφορά, με μοναδικό κριτήριο το χρόνο πρόσληψης, το δικαίωμά μου να μπορώ να συνεχίσω να επιλέγω αυτήν την εργασία παραβιάζεται. Παραβίαση που επιτείνεται από την αντεπειχηρηματολογία για τις χαμηλόμισθες θέσεις του δημοσίου, που έγκειται σε προτροπές να αναζητήσουμε εργασία στον ιδιωτικό τομέα. Η ανισότητα που διατηρείται με το προς διαβούλευση νομοσχέδιο δεν ερείδεται σε τυχόν δημοσιονομικό κόστος, όταν έχει ήδη προβλεφθεί ειδικό μισθολόγιο στην ΑΑΔΕ, διαφορετικό μισθολόγιο στην Επιτροπή Ανταγωνισμού και στην Επιτροπή Παιγνίων. Μήπως ο απώτερος στόχος είναι η φτωχοποίηση του νέου ανθρώπινου δυναμικού και η αποδυνάμωση των δημοσίων φορέων που υπηρετούν; Η απόδοση της προσωπικής διαφοράς είναι ένα δίκαιο, ηθικό και εύλογο αίτημά μας, την ιακνοποίηση του οποίου θα αναζητήσουμε με κάθε μέσο, θεσμικά, αλλά και δικαστικά.