Αρχική Αναμόρφωση συστήματος προσλήψεων και καθολική υπαγωγή τους στον πλήρη έλεγχο του ΑΣΕΠΆρθρο 2 Κατάργηση της προσαύξησης μοριοδότησης λόγω εμπειρίαςΣχόλιο του χρήστη Φ.Γ.-Α.Α.-Π.Κ.-Α.Δ.-Σ.Μ. | 18 Νοεμβρίου 2009, 14:55
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμε κύριε Υπουργέ, Θα θέλαμε να σας συγχαρούμε για την ανάληψη των νέων σας καθηκόντων στο νευραλγικό υπουργείο εσωτερικών και να σας ευχηθούμε καλή επιτυχία στο δύσκολο έργο σας. Μέσα στα πλαίσια της δημόσιας διαβούλευσης (συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία) θα θέλαμε να σας εκφράσουμε τις δικές μας απόψεις, όσον αφορά την νομοθετική πρωτοβουλία Αναμόρφωσης του συστήματος προσλήψεων και καθολικής υπαγωγής τους στον πλήρη έλεγχο του ΑΣΕΠ, όπως αυτή αναρτήθηκε στο site www.opengov.gr. Δεν είμαστε ειδικοί επί του θέματος, αλλά ελπίζουμε ότι λάβετε υπ’ όψιν σας στις όποιες αποφάσεις σας όλων όσων εξέφρασαν τις απόψεις τους σ΄αυτό το site. Άρθρο 1 Θεωρούμε ότι το σχετικό άρθρο κινείται προς την σωστή κατεύθυνση, αλλά θα πρέπει με σαφήνεια να προσδιοριστούν όλοι οι φορείς που υπάγονται χωρίς εξαιρέσεις ώστε να μην αφήνει το νομοθετικό πλαίσιο περιθώρια για «παραθυράκια» π.χ. να περιλαμβάνει και τις προσλήψεις στο Αττικό Μετρό, στο ΤΡΑΜ, στην ΕΡΓΟΣΕ στο Κτηματολόγιο Α.Ε.. Άρθρο 2 Καταργείτε την προσαύξηση της μοριοδότησης λόγω εμπειρίας στο δημόσιο. Γιατί αντί να την καταργήσετε δεν δίνεται την ίδια προσαύξηση και στον ιδιωτικό τομέα όπου υπάρχει συνάφεια στο αντικείμενο; Είναι αξιοκρατία ότι έχουν γίνει χιλιάδες προσλήψεις με αυτή την διαδικασία; Θα ακυρώσετε όλους τους προηγούμενους διαγωνισμούς των ΚΕΠ, Ο.Α.Ε.Δ. και ΥΠΕΣ; Στους οποίους εκτός των άλλων λόγω εμπειρίας εξαιρούμασταν από τους πίνακες κατάταξης; Είναι δίκαιο το γεγονός ότι υπάλληλοι συνεταιριστικών επιχειρήσεων μπαίνουν στο δημόσιο άνευ διαγωνισμού καταλαμβάνοντας θέση υπάλληλου αορίστου χρόνου; (Βλ. Ε.Β.Ζ. & ΣΕΒΑΘ) Πολλοί άνθρωποι δέχτηκαν να δουλέψουν με συμβάσεις έργου ή stage μόνο και μόνο για να μπορέσουν να γίνουν ανταγωνιστικοί έναντι όλων αυτών που είχαν εκ των προτέρων τη συγκεκριμένη εμπειρία και συγχρόνως την συγκεκριμένη προσαύξηση. Πολλοί άνθρωποι θέλοντας να διεκδικήσουν επί ίσης όροις μια θέση στο δημόσιο άφησαν τις δουλειές τους για ένα καλύτερο αύριο Άρθρο 3 Συμφωνούμε με την κατάργηση της συνέντευξης, τουλάχιστον με τον τρόπο που αυτή πραγματοποιούνταν π.χ. όπως στον διαγωνισμό της Δ.Ε.Η. και στον διαγωνισμό του Υπουργείου Δικαιοσύνης Αλλά αναρωτιόμαστε η συνέντευξη δεν εφαρμόζεται στις περισσότερες χώρες τις Ευρωπαϊκής Ένωσης; Στον ιδιωτικό τομέα υπάρχει περίπτωση να σε προσλάβει ο εργοδότης, εάν δεν περάσεις πρώτα από συνέντευξη; Θεωρούμε ότι η διασφάλιση της αξιοκρατίας στη διαδικασία της συνέντευξης είναι ευθύνη του δημοσίου και όχι ευθύνη των πολιτών. Άρθρο 4 Θεωρούμε σωστό το μέτρο μοριοδότησης για θέσεις ΠΕ και ΤΕ των διδακτορικών και μεταπτυχιακών. Γιατί όμως να θεωρείται καταλληλότερος κάποιος που έχει μεταπτυχιακό ή διδακτορικό με αντικείμενο μη συναφές με τη θέση που διεκδικεί στο δημόσιο; Γιατί κάποιος που αφιέρωσε χρόνο, κόπο και χρήμα για επιπλέον μεταπτυχιακούς τίτλους συναφούς αντικειμένου να μην μοριοδοτούνται και αυτοί οι τίτλοι αθροιστικά; Γιατί να επιτρέπετε σε ΠΕ και ΤΕ να υποβάλλουν τα χαρτιά τους ως ΔΕ σε διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ; και αφού διοριστούν μετά από 8 χρόνια να αναγνωρίζονται το πτυχίο τους; Δεν είναι αυτό άδικο; Οι περιπτώσεις α΄και β΄ της παρ. 8 του άρθρου 17 του Ν. 2190/94 αναφέρονται στην μοριοδότηση: των συνταξιοδοτημένων αναπήρων πολέμων και τα τέκνα αυτών, στα θύματα πολέμου συνταξιοδοτούμενα ή μη, στους αγωνιστές της Εθνικής Αντίστασης, στα τέκνα πολυτέκνων, στα τέκνα ή σύζυγο, ή αδελφό ή αδελφή υπαλλήλου του Δημοσίου που απεβίωσε κατά τα τη εκτέλεση διατεταγμένης υπηρεσίας κ.α. Γιατί οι κατηγορίες αυτές να έχουν ιδιαίτερη μεταχείριση. Φταίμε εμείς που οι γονείς μας δεν ανήκουν ούτε στην κατηγορία των παλιννοστούντων, των μουσουλμάνων, των τρίτεκνων ή των πολύτεκνων; Είναι σωστό να προηγούνται τέκνα πολύτεκνων οικογενειών έναντι μητέρων οι οποίες έχασαν τον σύντροφό τους και μεγαλώνουν τα παιδιά τους μόνες τους; Άρθρο 5 Θεωρούμε ότι είναι δίκαιο το μέτρο για τον προσαρμογή του ποσοστού κατάταξης των υποψηφίων εχόντων και μη εχόντων εμπειρία από 35% σε 50%, αλλά με την κατάργηση όλων των άλλων ειδικών κατηγοριών. Άρθρο 6 Επικροτούμε το μέτρο για το τεστ δεξιοτήτων, διότι μέσα από αυτό δόθηκε η ευκαιρία σε χιλιάδες νέους να αναπροσαρμόσουν την βαθμολογία τους στους πίνακες κατάταξης. Συγχαρητήρια πολύ σωστή και η αναδιαμόρφωση της χρονικής ισχύς από τρία (3) σε (10) χρόνια, διότι η οικονομική επιβάρυνση είναι τεράστια για το Ελληνικό Δημόσιο. Άρθρο 7 Αναφέρετε ότι αντικαθιστάται στο Ν. 2190/1994 στο άρθρο 21 το 1ο εδάφιο της περίπτωσης 1, και σας επισημαίνουμε ότι το συγκεκριμένο άρθρο δεν αναφέρεται στο χρόνο ανεργίας και στη μοριοδότησή του. Συμφωνούμε με την αναδιαμόρφωση της μοριοδότησης των βασικών τίτλων σπουδών αλλά διαφωνούμε με την κατάργηση της αρχαιότητας των πτυχίων ως προς την ημερομηνία κτήσεως, μέτρο το οποίο θεωρούμε ότι θα πρέπει να επεκταθεί και στους διαγωνισμούς του Α.Σ.Ε.Π.. Σας επισημαίνουμε στο Ν. 2190/94 όπως αυτός δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 28/3-3-1994 ότι δεν υπάρχουν οι διατάξεις των περιπτώσεων 5 & 6 τις παρ. 11 του άρθρου 21 του Ν. 2190/1994. Η παράγραφος 11 του άρθρου 21 περιλαμβάνει μόνο τέσσερις περιπτώσεις α, β, γ, δ. Άρθρο 8 Συμφωνούμε με την μη σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου εφόσον από τις διατάξεις του οικείου οργανισμού ή κανονισμού προβλέπονται οργανικές θέσεις ειδικότητας αντίστοιχης με αυτές για τις οποίες προτείνεται η κατάρτιση σύμβασης μίσθωσης έργου με φυσικά πρόσωπα. Δεν μας λέτε όμως, εφόσον έχουν λήξει ήδη συμβάσεις έργου ή stage πως θα καλυφθούν τα κενά αφού δεν υπάρχει πρόβλεψη για νέα σύναψη σύμβασης; Μας λέτε ότι δεν επιτρέπεται η σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου για κάλυψη διοικητικών αναγκών ή γραμματειακής εξυπηρέτησης του φορέα, αλλά δεν μας λέτε για την κάλυψη ποιων συγκεκριμένων αναγκών επιτρέπεται; Δεν μας λέτε γιατί από την ψήφιση του Ν. 2190/1994 μέχρι και σήμερα σε ποιες περιπτώσεις έχει εφαρμοστεί το άρθρο 21 παρ. 16; Δεν μας λέτε γιατί δεν καταργείται και το άρθρο 22 του Ν. 2190/1994; Σας ευχαριστούμε πολύ για την προσοχή σας.