Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για να αποφευχθούν φαινόμενα επιλεκτικής μεταχείρισης –άρα και αξιολόγησης: Η θητεία κάθε Επιτροπής ή άλλου οργάνου με επιλεκτική συμμετοχή υπαλλήλων (στο εξής: Επιτροπή) να μην υπερβαίνει τα δύο έτη. Το πρώτο δεκαήμερο του Ιουνίου κάθε έτους να αποστέλλεται από τη Διεύθυνση Προσωπικού του Φορέα (Δήμου, Περιφέρειας,..) προς όλες τις Υπηρεσίες υπενθύμιση για τη σύσταση Επιτροπών. Το πρώτο δεκαήμερο του Ιουλίου κάθε έτους, να αποστέλλεται στη Διεύθυνση Προσωπικού του Φορέα από κάθε Αρμόδιο Όργανο Σύστασης Επιτροπής, οι Επιτροπές που πρόκειται να συσταθούν, ο αριθμός των μελών των Επιτροπών και τα τυπικά προσόντα συμμετοχής βάσει ισχύουσας νομοθεσίας. Την 1η Αυγούστου κάθε έτους, να αποστέλλεται από τη Διεύθυνση Προσωπικού ενημερωτικό email σε όλους τους υπαλλήλους του Φορέα, για τις Επιτροπές που πρόκειται να συσταθούν και για τα απαιτούμενα τυπικά προσόντα συμμετοχής σε κάθε Επιτροπή, καθώς και για τις ενδεχόμενες απολαβές ή προνόμια. Επίσης να αναγράφεται ο ηλεκτρονικός τρόπος υποβολής των αιτημάτων εκδήλωσης ενδιαφέροντος για κάθε Επιτροπή μέσω πλατφόρμας. Οι υπάλληλοι να δημιουργούν λογαριασμό και να εισέρχονται στην πλατφόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος με το υπηρεσιακό email τους και κωδικό της επιλογής τους. Η πλατφόρμα να είναι διαθέσιμη από την 1η Αυγούστου. Στις 5 π.μ. του 1ου Σαββάτου του Σεπτεμβρίου κάθε έτους να αναρτώνται οι προσκλήσεις εκδήλωσης ενδιαφέροντος για κάθε Επιτροπή. Η επιλογή να γίνεται σε κοινό αρχείο με τσεκάρισμα. Από τους ενδιαφερόμενους να δημιουργείται Κατάλογος ανά Επιτροπή, από τον οποίο θα αντλούνται τα μέλη των Επιτροπών του επόμενου διαστήματος με κυλιόμενο τρόπο βάσει του α.α. δήλωσης ενδιαφέροντος. Κάθε υπάλληλος να μπορεί να έχει μόνο έναν α.α. για κάθε Επιτροπή. Κάθε νέα σύσταση Επιτροπής να ακολουθεί τον Κατάλογο, είτε πρόκειται για αντικατάσταση μέλους, είτε πρόκειται για νέα Επιτροπή. Κατόπιν στον Κατάλογο να προστίθενται με ακόλουθους α.α. οι υπάλληλοι που έχουν τα τυπικά προσόντα αλλά δεν έχουν εκδηλώσει το ενδιαφέρον τους. Αυτό μπορεί να γίνει πχ βάσει του Α.Μ. Αν κάποιος Υπάλληλος σε επόμενη πρόσκληση εκδηλώσει το ενδιαφέρον του, τότε να μεταπίπτει στην πρώτη κατηγορία του συγκεκριμένου Καταλόγου βάσει του α.α. δήλωσής του. Σε κάθε θητεία να μετέχει ως πρόεδρος ένα μέλος προγενέστερης Επιτροπής που θα ορίζεται βάσει του α.α. δήλωσής του. Αν δε δηλωθεί κανείς τότε να ορίζεται ο Πρόεδρος της προπαρελθούσας θητείας. Αν ένας υπάλληλος βάσει α.α. ή προγενέστερης προεδρίας μετέχει σε μία Επιτροπή, να μη μπορεί να συμμετάσχει σε δεύτερη. Αν υπάλληλος συμμετέχει σε Επιτροπή άλλου Φορέα με οποιοδήποτε ρόλο, να απαγορεύεται η συμμετοχή του σε δεύτερη Επιτροπή. Να επιτρέπεται συμμετοχή σε δεύτερη Επιτροπή μόνο λόγω αναγκαστικής συμμετοχής βάσει προπαρελθούσας θητείας ή μη ύπαρξης κατάλληλων υποψηφίων σε όλο τον Κατάλογο για τη συγκεκριμένη Επιτροπή. Υπάλληλος που μετέχει σε Επιτροπή, μετά από το πέρας της θητείας του λαμβάνει τον τελευταίο α.α. αιτήσεων του οικείου Καταλόγου. Να μην επιτρέπεται για κανένα λόγο η παράταση της θητείας Επιτροπής, ούτε η τοποθέτηση μελών της Επιτροπής σε δύο συνεχείς θητείες, ακόμη κι αν η Επιτροπή ήταν ανενεργή ή λειτούργησε για μικρότερο του προβλεπόμενου χρονικού διαστήματος. Ο επικεφαλής του αρμόδιου Φορέα (Όργανο Σύστασης Επιτροπής ή Διεύθυνση Διοικητικού) και ο αναπληρωτής του που αμελήσει την υποχρέωσή του ή δεν ενεργήσει εμπρόθεσμα, να υπόκειται σε έλεγχο και μισθολογικές κυρώσεις από την Επιτροπή Εποπτείας Αξιολόγησης. Εφόσον το ίδιο φυσικό πρόσωπο εμπέσει στο ίδιο παράπτωμα, να υπόκειται σε υποβιβασμό.