Αρχική Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησηςΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Άρθρο 13 Διαδικασία αξιολόγησης υπαλλήλωνΣχόλιο του χρήστη εφη καρανικολα | 20 Μαΐου 2022, 15:31
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Όλα αυτά τα νομοσχέδια και οι ασκήσεις επί χάρτου σίγουρα χρειάζονται. Το θέμα είναι να αποτυπώνονται και στην πράξη. Όταν κρίσεις στους ΟΤΑ Α΄εγιναν το 2014 και σήμερα οχτώ χρόνια μετά δεν έχει γίνει τίποτα και οι πλειοψηφία των θέσεων ευθύνης καλύπτεται με απόφαση Δημάρχου, μικρή αξία έχει η αξιολόγηση. Όταν οι ΔΥΠ εργάζονται από το 2002 και είκοσι χρόνια μετά δεν έχουν καταφέρει να μπουν στην διαδικασία των κρίσεων, τότε το να συζητάμε για συστήματα αξιολόγησης είναι απλά αστείο. Το Υπουργείο πρέπει να δεσμευτεί σε ένα σταθερό σύστημα αξιολόγησης που να μετρά την εσωτερική βαθμολόγηση (εσωτερικά μέσα στην υπηρεσία), την εξωτερική βαθμολόγηση (από τους πολίτες) & τους δείκτες παραγωγικότητας που καταγράφονται από την καθημερινή μας εργασία. Τέλος θα πρέπει να υπάρχουν σταθερές κρίσεις πχ κάθε 4 χρόνια και όχι όποτε συμφέρει το Υπουργείο.