Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτων΄Αρθρο 1 Υπηρεσίες που έχουν δικαίωμα χρήσης υπηρεσιακών αυτοκινήτων.Σχόλιο του χρήστη Πρεβεζιάνου Αλεξάνδρα | 20 Οκτωβρίου 2009, 07:49
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κατ' αρχάς θα ήθελα να σας συγχαρώ για τη συνολική λειτουργία αυτού του διαδικτυακού τόπου. Είναι πράγματι σημαντικό οι πολίτες να μπορούν να καταθέτουν ελεύθερα τις απόψεις τους για τα ζητήματα που αφορούν στις αποφάσεις της Κυβέρνησης και στη λειτουργία του Κράτους. Ελπίζω και εύχομαι αυτή η προσπάθεια να συνεχιστεί και να ενισχυθεί, επιτρέποντας τη δημόσια διαβούλευση σε όλα τα θέματα (Παιδεία, Εργασία, Περιβάλλον, κ.λπ.), αν είναι δυνατό ακόμη και ανεξαρτήτως της κατάθεσης συγκεκριμένων νομοσχεδίων. Σε ό,τι αφορά τα κρατικά αυτοκίνητα, θα ήθελα να επισημάνω τα εξής: αρκετοί είναι εκείνοι οι οποίοι θεωρούν ότι τα συγκεκριμένα μέτρα αποτελούν απλώς μια "στρατηγική εντυπώσεων" από την πλευρά της κυβέρνησης. Κατά την άποψή μου, ορισμένα από τα άρθρα, όπως αναφέρονται, θα μπορούσαν πράγματι να δικαιολογήσουν μια τέτοια άποψη. Πρόκειται σαφώς για ένα μέτρο ουσίας και όχι εντυπώσεων, εφόσον οδηγεί και στην εξοικονόμηση δημοσίων δαπανών που απαιτούνται για την αποτελεσματική εφαρμογή του κυβερνητικού έργου υπέρ των πολιτών. Ταυτόχρονα, όμως, πιστεύω ότι το μέτρο θα πρέπει να δίνει και ένα συγκεκριμένο στίγμα που διέπει την πολιτική της νέας κυβέρνησης. Νομίζω ότι έχει έρθει επιτέλους η στιγμή να αποσυνδεθούν τα δημόσια αξιώματα στο σύνολό τους από τα όποια "προνόμια" καθιστούν την πολιτική "επάγγελμα" συνοδευόμενο από "αίγλη" και "εύκολους τρόπους πλουτισμού". Είναι καιρός να συνειδητοποιήσουν οι φορείς του κράτους και της εκκλησίας (ιδιαίτερα της εκκλησίας) ότι με το δρόμο που επέλεξαν να ακολουθήσουν ουσιαστικά επέλεξαν να υπηρετήσουν το δημόσιο συμφέρον και όχι να διευκολυνθούν οι ίδιοι βελτιώνοντας το προσωπικό επίπεδο διαβίωσής τους. Και θα πρέπει να δοθεί και το μήνυμα στους νεότερους που ίσως θελήσουν να ακολουθήσουν τον ίδιο δρόμο. Δεν κατανοώ πώς η χρήση κρατικών αυτοκινήτων βελτιώνει το επίπεδο ζωής των πολιτών και ως εκ τούτου δεν βλέπω το λόγο να πληρώνουν οι πολίτες για τη χρήση οποιουδήποτε κρατικού αυτοκινήτου. Ακόμη περισσότερο δε, δεν κατανοώ για ποιο λόγο τα "προνόμια" ενός αξιώματος θα πρέπει να συνοδεύουν τον κάτοχό του έως το τέλος της ζωής του ακόμη και μετά την παύση της άσκησης του αξιώματος! Τέρμα πια με τους "τέως"! Τιμούνται για το όποιο έργο και την όποια προσφορά τους και κρίνονται από την ιστορία. Ως εκεί όμως. Τα προβλήματα τρέχουν και ο κόσμος θα πρέπει να κοιτάζει μπροστά. Η μόνη περίπτωση που φαίνεται απολύτως δικαιολογημένη είναι εκείνη της διάθεσης αυτοκινήτου στις περιπτώσεις επισκέψεων ηγετών ξένων κρατών. Συνοπτικά, θεωρώ το μέτρο εξαιρετικά θετικό, αλλά λίγο πιο "επιφανειακό" από ό,τι θα περίμενα. Όπως τόσα εκατομμύρια πολίτες πηγαίνουν καθημερινά στη δουλειά τους με το ιδιωτικό τους αυτοκίνητο και τα μέσα μεταφοράς, το ίδιο θα έπρεπε να πράττουν και οι δημόσιοι λειτουργοί, επιδιώκοντας μάλιστα και την όσο το δυνατό λιγότερη χρήση αυτοκινήτων, ώστε με τη στάση τους αυτή να στηρίξουν και οι ίδιοι λύσεις φιλικότερες προς το περιβάλλον. Είναι λοιπόν το μέτρο μια καλή αρχή, αλλά και μια καλή ευκαιρία για μια συνολικότερη αλλαγή του προφίλ του νέου πολιτικού και του δημόσιου λειτουργού, ο οποίος δεν "αναγνωρίζεται" μέσω των προνομίων που του παρέχονται δικαιωματικά, αλλά μέσω του έργου του. Σας ευχαριστώ πολύ και καλή επιτυχία!