Αρχική Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου ΕσωτερικώνΜΕΡΟΣ Γ’: ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΠΛΟΥΣΤΕΥΣΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ (άρθρα 50-59)Σχόλιο του χρήστη χριστοφορος | 8 Νοεμβρίου 2022, 13:24
Αναφορικά με το άρθρο 54 "Κίνηση των οχημάτων ΟΤΑ Α' και Β΄βαθμού - Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 23 Ν. 4674/2020". Το πέμπτο εδάφιο που προστίθεται στην παρ. 3 του άρθρου 23 του Ν. 4674/2020 πρέπει να γίνει ως εξής: Στην ως άνω αρμοδιότητα της Οικονομικής Επιτροπής συμπεριλαμβάνεται η έγκριση της κίνησης εκτός της οικείας Περιφερειακής Ενότητας των υπηρεσιακών οχημάτων του οικείου ΟΤΑ Α' βαθμού και των νομικών του προσώπων καθώς και η έγκριση της κίνησης εκτός της οικείας Περιφέρειας των υπηρεσιακών οχημάτων του οικείου ΟΤΑ Β' βαθμού και των νομικών του προσώπων. Δεν έχει κανένα απολύτως νόημα να χρειάζεται έγκριση της Οικονομικής Επιτροπής για την κίνηση των υπηρεσιακών οχημάτων του ΟΤΑ Β' βαθμού από Περιφερειακή Ενότητα σε Περιφερειακή Ενότητα εντός της ίδιας Περιφέρειας. Αυτό θα δημιουργήσει τεράστια γραφειοκρατία και προφανώς μεγάλη επιβάρυνση της Οικονομικής Επιτροπής. Επίσης, είναι περιττό να συμπεριλαμβάνεται ως αρμοδιότητα της Οικονομικής Επιτροπής η κατ' εξαίρεση οδήγηση των οχημάτων από υπαλλήλους που έχουν την απαιτούμενη κατά περίπτωση άδεια οδήγησης αφού υπάρχει ήδη η διάταξη του εδαφίου δεύτερου της παρ. 3 του άρθρου 47 του Ν. 4250/2014 "Η έγκριση κατ' εξαίρεση οδήγησης παρέχεται ..... και για τους αιρετούς και υπαλλήλους της περ. (Θ) από τον οικείο Δήμαρχο ή Περιφερειάρχη ανάλογα". Θεωρούμε δηλαδή ότι δεν είναι τόσο σημαντική η έγκριση κατ' εξαίρεσης οδήγησης σε υπαλλήλους ώστε να χρειάζεται απόφαση Συλλογικού Οργάνου (Οικονομικής Επιτροπής).