Αρχική Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου ΕσωτερικώνΜΕΡΟΣ Β’: Σύσταση Φορέα Λειτουργίας Λαϊκών Αγορών Περιφέρειας Αττικής και Φορέα Λειτουργίας Λαϊκών Αγορών Περιφερειακής Ενότητας Θεσσαλονίκης (άρθρα 38-49)Σχόλιο του χρήστη Ρ.Β. | 12 Νοεμβρίου 2022, 10:16
Έχει γίνει οικονομοτεχνική μελέτη σχετικά με τη λειτουργία των φορέων λαϊκών αγορών Αττικής και Περιφερειακής Ενότητας Θεσσαλονίκης; Υπάρχει πλάνο και σχεδιασμός , προκειμένου να λειτουργήσουν οι φορείς αποτελεσματικά μετά τη σύστασή τους ; Ή μήπως επικρατεί η λογική ξεκινάμε και βλέπουμε... Το Προσωπικό των Δ/νσεων λαϊκών αγορών της Περιφέρειας Αττικής και της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας που θα αποσπαστεί αυτοδικαίως επαρκεί για να καλύψει τις επαυξημένες αρμοδιότητες των 2 φορέων που πέρα από την αρμοδιότητα της λειτουργίας και οργάνωσης των λαϊκών αγορών θα πρέπει να ασχοληθεί (χωρίς να είναι καταρτισμένο) και με θέματα διοικητικά , οικονομικής διαχείρισης, διενέργειας προμηθειών , σύνταξη προϋπολογισμού και απολογισμού , θέματα μηχανογράφησης και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, κ.α. που μέχρι σήμερα αποτελούσαν αρμοδιότητες των αντίστοιχων διευθύνσεων των 2 Περιφερειών και αντί για εύρυθμη λειτουργία των λαϊκών αγορών υπάρξει τελικά η διάλυσή τους και οπισθοδρόμηση; Η Βουλή πριν νομοθετήσει οφείλει να μελετήσει προσεκτικά όλα τα παραπάνω. Οι πρώην Οργανισμοί Λαϊκών Αγορών Αττικής και Θεσσαλονίκης είχαν συσταθεί και λειτουργήσει στο παρελθόν με πολλά προβλήματα και αστοχίες γι΄ αυτό αποφασίσθηκε το 2014 η αρμοδιότητα να περάσει στις Περιφέρειες και από μεγάλη μερίδα του καταναλωτικού κοινού αλλά και των πωλητών λαϊκών αγορών θεωρείται η ασφαλέστερη επιλογή για την ομαλή και εύρυθμη λειτουργία των λαϊκών αγορών.