Αρχική Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου ΕσωτερικώνΜΕΡΟΣ Α’: ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ (άρθρα 1-37)Σχόλιο του χρήστη Στάθης | 16 Νοεμβρίου 2022, 21:34
Ο δημόσιος υπάλληλος είναι υπηρέτης του λαού (υπό την έννοια του Συντάγματος διότι ότι ο λαός συγκροτεί θεσμό). Η επιμόρφωση του δημοσίου υπαλλήλου επιβραβεύεται μισθολογικά και βαθμολογικά με τον 3528/2007 και 3584/2007, λαμβάνοντας υπόψιν την προϋπηρεσία του υπαλλήλου, διότι με τον τρόπο αυτό ενισχύεται το δημόσιο συμφέρον και είναι προς όφελος του θεσμού (Υπηρεσίας) στον οποίο υπηρετεί. Επιπλέον, ο λόγος που επιβραβεύεται η προϋπηρεσία είναι ότι αποτελεί πολύτιμη θεσμική μνήμη. Είναι λάθος η παρ. 3 του άρθρου 31 καθώς δε λαμβάνεται καθόλου υπόψιν η προϋπηρεσία του υπαλλήλου για την βαθμολογική του κατάταξη. Έτσι δηλώνεται ξεκάθαρα ότι ο νέος θεσμός της Δημοτικής Αστυνομίας υπηρετεί ιδιωτικά συμφέροντα, καθώς ο νομοθέτης δεν ενδιαφέρεται καθόλου για την επιμόρφωση του προσωπικού. Πρακτικά όταν ένας ΔΕ με 12 και πλέον χρόνια υπηρεσίας και εργασιακής εμπειρίας αποκτήσει πτυχίο ΠΕ-ΤΕ μετά από σπουδές, πρόκειται έχει ίδιο βαθμό με τον νέο υπάλληλο ΠΕ-ΤΕ που θα προσληφθεί σήμερα. Δηλαδή τον βαθμό του Δημοτικού Αστυνομικού Β. Αυτό αποτελεί αντικίνητρο για το προσωπικό να μπει σε διαδικασία επιμόρφωσης, ενώ ταυτόχρονα είναι σπατάλη πόρων καθώς το προσωπικό που επιμορφώνεται με πτυχίο πάντα θα είναι αναξιοποίητο. Το ορθό είναι η συνολική εργασιακή εμπειρία του υπαλλήλου στην υπηρεσία της δημοτικής αστυνομίας, να συνυπολογίζεται κατά τη μετάταξη του σε ανώτερο κλάδο, τοποθετώντας τον στον αντίστοιχο βαθμό