Αρχική Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου ΕσωτερικώνΜΕΡΟΣ Β’: Σύσταση Φορέα Λειτουργίας Λαϊκών Αγορών Περιφέρειας Αττικής και Φορέα Λειτουργίας Λαϊκών Αγορών Περιφερειακής Ενότητας Θεσσαλονίκης (άρθρα 38-49)Σχόλιο του χρήστη Ε. Μ | 18 Νοεμβρίου 2022, 10:23
Η Διαχείριση των λαϊκών αγορών από ΝΠΔΔ, έχει δοκιμαστεί και στο παρελθόν ανεπιτυχώς, χωρίς την επίλυση σοβαρών προβλημάτων. Η ευελιξία και η ανανέωση που προτάσσει και υπόσχεται το νέο νομο-σχέδιο δεν πρόκειται να έρθει παρα μόνο με τον διαχωρισμό των αρμοδιοτήτων της , η αδειοδότηση, η χωροθέτηση και ο έλεγχος των αγορών να είναι σε επίπεδο Περιφέρειας και η Εποπτεία η διαγράμμιση κτλπ. να περάσει στους Δήμους οι οποίοι φιλοξενούν εβδομαδιαίως μικρό αριθμό λαϊκών αγορών και αυτόματα αυτό διευκολύνει την επόπτεία τους και το πιο σημαντικό είναι ότι επιτυγχάνεται, ο σαφής διαχωρισμός ελεγκτή και ελεγχόμενου . Όσον αφορά το προσωπικό και την απόσπασή του θα πρέπει να ισχύσει ο ν.4440/2016 « Κινητικότητα στην Δημόσια διοίκηση και τοπική αυτοδιοίκηση» και τίποτα άλλο . Τέλος αυτό μοντέλο διοίκησης δεν μπορούμε να το δούμε σαν έναν αέρα αλλαγής και ανανέωσης διότι ξεκινά με την στέρηση της επιλογής της εργασιακής μας κατάστασης και επιβάλλει το παρελθόν στο μέλλον μας και κλείνω με την γνωστή ρήση «Όποιος ξεχνά το παρελθόν του είναι καταδικασμένος να το ξαναζήσει.»