Αρχική Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου ΕσωτερικώνΜΕΡΟΣ Β’: Σύσταση Φορέα Λειτουργίας Λαϊκών Αγορών Περιφέρειας Αττικής και Φορέα Λειτουργίας Λαϊκών Αγορών Περιφερειακής Ενότητας Θεσσαλονίκης (άρθρα 38-49)Σχόλιο του χρήστη Α.Α. | 18 Νοεμβρίου 2022, 14:00
Η Διαχείριση των λαϊκών αγορών από ΝΠΔΔ, έχει δοκιμαστεί και στο παρελθόν ανεπιτυχώς, χωρίς την επίλυση σοβαρών προβλημάτων. Δεν υπάρχει πουθενά αναφορά για το ποιες είναι οι αναγκαιότητες που λίγα χρόνια αργότερα ( Όλοι θυμόμαστε ότι το 2014 υπήρξε μεγάλη αναστάτωση στον δημόσιο τομέα με την κατάργηση/συγχώνευση ΝΠΔΔ & ΝΠΙΔ με σκοπό την εξυγίανση των δομών του Κράτους και των ΟΤΑ ) δικαιολογούν τη μεταφορά των συγκεκριμένων ελεγκτικών /αδειοδοτικών αρμοδιοτήτων από τις περιφέρειες πίσω, σε ένα νομικό πρόσωπο που συστήνεται βιαστικά και πρόχειρα. Ο σκοπός που αναγράφεται στο άρθρο 38 για τη σύσταση των δύο αυτών φορέων λειτουργίας των Λαϊκών Αγορών είναι χιλιοειπωμένος (εύρυθμη λειτουργία-ευέλικτες δομές διοίκησης) και ανέφικτος αφού προβλέπει δεκαπέντε (15) μέλη στο Διοικητικό Συμβούλιο, που είναι τα περισσότερα μέλη που απαντώνται και το σημαντικότερο προβλέπει τη συμμέτοχη σε αυτό εκπρόσωπων συνδικαλιστών των πωλητών Λ.Α. που θα λαμβάνουν μέρος στη λήψη αποφάσεων (ο ελεγχόμενος και ελεγκτής;). Η Διοικήσεις των Περιφερειών Αττικής και Θεσσαλονίκης συμφωνούν με αυτή την κατάργηση των Διευθύνσεων , στην εκχώρηση των αρμοδιοτήτων , στην εκροή των εσοδών τους;