• Σχόλιο του χρήστη 'Ελένη' | 9 Φεβρουαρίου 2023, 12:35

    Αναφορικά με την εν λόγω διάταξη του άρθρου 20 του παρόντος νόμου προς ψήφιση, θα σχολιάσω τα παρακάτω : δίκαιη κρίνεται η διάταξη αφενός λόγω συνεχούς και ενδελεχούς καθώς και πολύμηνης μελέτης του αντικειμένου των υποψηφίων, οπότε εύλογη κρίνεται η άμεση ψήφισή του. Σχετικά με τους συμμετέχοντες των ΠΕ κλήθηκαν να μελετήσουν και να ασχοληθούν με αντικείμενα εν μέρει του αντικειμένου τους και εν μέρει άγνωστα με το αυτό του βασικού τίτλου σπουδών τους. Οι αποτυχόντες και επομένως οι πολυάριθμες (!!!!) κενές θέσεις σε πάρα πολλές υπηρεσίες εφορειών καθώς και τελωνείων επιβεβαιώνει ότι ήταν αποτέλεσμα πανδύσκολων και ασαφών θεμάτων εξέτασης και υψηλών βάσεων και Μ.Ο. των εξεταζόμενων μαθημάτων και όχι μη προετοιμασίας ή έλλειψης γνώσης επί του εξεταζόμενου αντικειμένου. Προτείνω ρητά να υπάρξει πρόβλεψη όχι μόνο για μείωση βάσης στα επιμέρους εξεταζόμενα μαθήματα στο 40% και περαιτέρω του γενικού Μ.Ο. στο 50% αλλά πρέπει να εξεταστεί το γεγονός ότι συμμετέχοντες έχουν βαθμολογία σε πχ 2 επιμέρους μαθήματα άνω του 50% και σε ένα (πιθανότατα το εκτός του αντικειμένου τους, για το οποίο όμως μελέτησαν δαπανώντας προσωπικό και οικογενειακό χρόνο, εργασία και εισοδήματα, μόχθο) κάτω του 40% ακόμα!!!! Επιθυμούμε ρητά πρόβλεψη και για αυτές τις περιπτώσεις που είναι και οι περισσότερες! Επικουρικά, σχηματισμός πίνακα με πρόσληψη προσωπικού βάσει φθίνουσας σειράς!!!