Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το πιο σωστό θα ήταν να καταργηθούν οι βάσεις στα μαθήματα και να καταρτιστούν οι πίνακες διοριστέων βάσει μέσου όρου, γιατί ούτως ή άλλως οι συντελεστές βαρύτητας των μαθημάτων είναι που παίζουν τον κύριο ρόλο στη διαμόρφωση του τελικού μέσου όρου. Ο αποκλεισμός υποψηφίων λόγω της ελλιπούς προετοιμασίας τους σε κάποιο μάθημα(π.χ. κάποιος να έγραψε στη λογιστική 90 και στη νομοθεσία 20) στερεί από το Δημόσιο εξαίρετους και εξειδικευμένους επιστήμονες. Σημειωτέον πως η προετοιμασία τους αυτή δεν επιδοτήθηκε από το κράτος ούτε το ίδιο το κράτος χορήγησε συγκεκριμένο και εγκεκριμένο υλικό για την διδασκαλία ενός μαθήματος(π.χ. τράπεζα θεμάτων) και συνεπώς υπήρξε ασσύμετρη επιβάρυνση σε ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες που δε μπορούσαν να ζητήσουν την υποστήριξη εξειδικευμένων εισηγητών έναντι χρηματικού αντιτίμου. Επιπλέον, δεν είναι λογικό μετά από πλήθος προϋποθέσεων για την αίτηση(π.χ. κάτοχος πτυχίου συγκεκριμένης σχολής) να υπάρχουν βάσεις στα εξεταζόμενα μαθήματα. Στην πραγματική οικονομία, ένας εργοδότης που έχει άμεσες ανάγκες προσωπικού είναι υποχρεωμένος να λάβει απόφαση πρόσληψης μεταξύ των επικρατέστερων υποψηφίων για τις αναρτημένες από αυτόν θέσεις εργασίας, ακόμα και εάν δεν είναι οι ιδανικοί για αυτές τις θέσεις. Ως εκ τούτου, ένας εργοδότης αναλαμβάνει το κόστος της εκπαίδευσής των νεοπροσλαμβανόμενων στην επιχείρησή του, ειδάλλως στην περίπτωση μη πρόσληψης προσωπικού θα πρέπει να λειτουργεί με υποστελεχωμένη επιχείρηση η οποία θα έχει σοβαρά προβλήματα λειτουργίας και εξυπηρέτησης, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Παρακαλώ τη Βουλή όπως κρίνει ορθά για το συμφέρον του Ελληνικού Λαού.